خبرگزاری کار ایران

همزمان با پایتخت ؛

راهپیمایی 22 بهمن در بسیاری از شهرهای کشور برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۵۰۵۹

مراسم راهپیمایی امروز جمعه - ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - در سراسر کشور از ساعتی پیش در مراکز استان‌هابرگزار شد.

به گزارش ایلنا،امسال هم مانند سال گذشته به دلیل کرونا و اوج گرفتن امیکرون در بیشتر استان‌های کشور، در شهرهای قرمز به صورت خودرویی و موتوری و در دیگر شهرها با حفظ دستورالعمل‌های بهداشتی، به صورت محدود برگزار می‌شود.

مردم شهرهای تهران ،اهواز ،قزوین  مشهد ،قم، تبریز ، اصفهان ،ساری  و ....  از دقایقی قبل از آغاز رسمی مراسم سوار بر خودرو و موتورسیکلت از مسیرهای اعلام شده در حال حرکت به سمت میادین اصلی شهر های خود هستند.

در مسیرهای راهپیمایی برنامه‌های متنوعی مانند پرواز بادباک‌های رنگی، اجرای سرودهای انقلابی و... برای مردم در نظر گرفته شده است.

استان البرز

به گزارش ایلنا،جشن چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی  در ۷ شهرستان البرز از جمله کرج هم ازساعت ده صبح امروز آغاز شد.

مراسم راهپیمایی چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در شهرهای استان البرز به‌صورت خودرویی و موتوری برگزار می‌شود و بر همین اساس مسیرهایی برای حرکت موتورسیکلت‌ها و مسیرهایی نیز برای خودروها در نظر گرفته شده است.

مراسم راهپیمایی در کرج از بلوار امام زاده حسن آغاز و تا مصلی کرج برگزار می گردد و سخنران این مراسم فرمانده سپاه امام حسن (ع) کرج است.

استان سیستان و بلوچستان

راهپیمایی ۲۲ بهمن در زاهدان و سایر شهرهای سیستان و بلوچستان با توجه به شیوع ویروس کرونا به صورت حرکت خودرویی خانوادگی و رژه موتوری برگزار شد.

برخی از مردان و زنان بلوچ و سیستانی، امروز در سالروز پیروزی انقلاب،  نمایشی از وفاداری خود را به نظام اسلامی به اجرا در آوردند .

به گفته رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان؛ با توجه به شرایط بهداشتی حاکم بر جامعه برای حفظ سلامتی مردم و به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در سراسر کشور و این استان مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن به صورت خودروی خانوادگی بود که سال گذشته هم به همین شکل بود.

عباس صفدری خاطرنشان کرد: سخنران مراسم راهپیمایی خودرویی در زاهدان حجت‌الاسلام علیرضا ادیانی نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور است.

استان مرکزی

آیین راهپیمایی خودرویی و موتوری در اراک مرکز استان مرکزی هم با حضور برخی از مردم و همزمان با سراسر کشور   با تلاوت آیات کلام الله مجید از ابتدای بلوار شهید آنجفی، تقاطع آزادگان، پل شهید بختیاری، میدان صنعت، میدان سرداران به طرف مصلی بیت‌المقدس این شهر از ساعتی پیش  آغاز شد.

استان لرستان

راهپیمایی خودرویی و موتوری ۲۲ بهمن مردم خرم آباد و بروجرد در استان لرستان در سالگرد چهل و سومین سال پیروزی انقلاب   امروز جمعه همزمان با سراسر کشور آغاز شد.

براساس گزارش ایلنا،در این مراسم برخی شهروندان این دو شهر  با نصب پرچم سه رنگ ایران روی خودرو، موتورسیکلت و دوچرخه های خود پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفتند.

رژه خودرویی و موتوری مردم بروجرد  از میدان تختی به سمت مصلای نمازجمعه این شهرستان ادامه خواهد داشت.

 

 

این خبر به روز رسانی می شود.....

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز