خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر بندرعباس تاکید کرد؛

ضرورت حمایت ازتیم فوتبال شهرداری بندرعباس برای صعود به لیگ دسته یک

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۴۸۶۷

تیم فوتبال شهرداری بندرعباس در آخرین دیدارخود در مسابقات لیگ دسته دوم کشور موفق به شکست تیم فوتبال نیروی زمینی از تیم های باسابقه کشورشد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، احمد کناری نژاد با تبریک این پیروزی، اظهار کرد: این تیم در صورت حمایت مسئولان پتانسیل صعود به لیگ یک را دارد.

وی افزود: این تیم با تلاش بازیکنان و کادرفنی توانسته فراتر از انتظارها ظاهر شود.

کناری نژاد ادامه داد: هرچند این تیم تمرینات پیش فصل خود را نسبت به بقیه تیم ها دیر آغاز کرد و در زمان اندک اقدام به یارگیری کرد اما با انتخاب امیر خلیفه اصل از بازیکنان پیشین و نام آشنای  فوتبال کشور به عنوان سرمربی و با کادر فنی با تجربه و انتخاب بازیکنان جوان و با انگیزه تا اینجا خوب ظاهر شده است.

وی اضافه کرد: اعتماد به بازیکنان و کادرفنی بومی و استفاده ۵۰ درصدی از بازیکنان بومی در اغلب دیدارها نشان دهنده اعتقاد به استعدادهای بومی و توانمند دارد.

عضو دوره ششم شورای شهر بندرعباس گفت: توجه به بازیکنان بومی در این تیم باعث افزایش اعتماد به نفس بازیکنان بومی تیم شهرداری بندرعباس شده است بطوری که علاوه بر درخشش بازیکنان با تجربه ای چون هادی دهقانی، علی خبر وعلیرضا اسلامی شاهد درخشش جوانانی همچون جهانبخش خبر و مهرداد عالی پور نیز هستیم.

کناری نژاد همچنین تصریح کرد: تیم شهرداری توانست در پایان نیم فصل  رتبه دوم جدول را به خود اختصاص دهد که این موفقیت شور و نشاط را در بین جوانان و هوادارانش ایجاد کرده است.

وی با تاکید بر حمایت جدی شهردار بندرعباس ودیگر مسئولان عنوان کرد: باید این تیم ازهر لحاظ نیاز به حمایت دارد وباید نیازهای کادرفنی را برآورده کنیم تا در پایان فصل جشن صعود به لیگ دسته اول را برپا کنیم.

عضو شورای شهر بندرعباس در ادامه خواستار حمایت دستگاه های مختلف از جمله استانداری، اداره کل ورزش و جوانان و بنگاه های اقتصادی استان به ویژه باشگاه صنایع پشتیبان از این تیم شد.

وی ابراز امیدواری کرد با حمایت مسئولان شاهد صعود تیم شهرداری بندرعباس به لیگ یک کشور باشیم.

کناری نژاد در پایان با قدردانی از حامد رضوانی مدیرعامل سابق فرهنگی اجتماعی شهرداری و زابلی پور معاون این سازمان در موفقیت های این تیم در لیگ دسته دو، افزود: این تیم تا اینجا نشان داد که با نتایج خوب می تواند شور و نشاط را به جامعه منتقل کند.

تیم فوتبال شهرداری بندرعباس مایه افتخار فوتبال هرمزگان است که باید به طور جدی از این تیم حمایت کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز