خبرگزاری کار ایران

برنامه های مراسم بزرگداشت ۲۲ بهمن مشهد اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۴۷۱۲

از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، مهم ترین برنامه های روز ۲۲ بهمن ماه در مشهد اعلام شد.

به گزارش ایلنا از مشهد، به‌مناسبت فرارسیدن چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مراسم نورافشانی پنج‌شنبه ۲۱بهمن‌ماه ساعت ۲۱ در پانزده نقطه شهر مشهد توسط لشکر ۷۷ ثامن‌الائمه برگزار خواهد شد. مراسم نورافشانی در شهرستانهای استان نیز توسط سپاه امام رضا(ع) انجام  می‌شود. همچنین ندای ‌الله اکبر همزمان با سراسر کشور از حرم مطهر رضوی، مساجد، حسینیه‌ها و منازل انجام خواهد شد.

راهپیمایی ۲۲ بهمن نیز در ۳۳ شهرستان استان برگزار می شود که این مراسم در شهرستانهای گناباد، باخرز، جغتای، خلیل‌آباد، زاوه، داورزن و فریمان با حضور مردم و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و تدابیر لازم برگزار و در شهرستانهای دیگر به صورت خودرویی خواهد بود.

در شهر مشهد نیز راهپیمایی خودرویی از ساعت ۹ صبح روز جمعه در خیابان امام رضا«ع» آغاز شده و پایان بخش این مراسم سخنرانی جناب محمدباقر قالیباف رئیس  مجلس شورای اسلامی و قرائت قطعنامه در بین نماز ظهر و عصر خواهد بود.

همچنین اتوبوس های سازمان اتوبوسرانی مشهد به مدت دو ساعت بعد از اتمام نمازجمعه ازساعت ۱۴ الی۱۶ مردم را از پایانه‌های حرم‌ مطهر رضوی به پایانه‌های سطح شهر به صورت رایگان سرویس‌دهی خواهد کرد.

همچنین در مسیر راهپیمایی گروه رزم نواز ارتش در مقابل جایگاه اجرای برنامه خواهد داشت و فیلمبرداری هوایی و گلباران خیابان امام رضا(ع) با هماهنگی‌های به‌عمل آمده توسط چرخبال هوانیروز و شهرداری مشهد انجام می شود.

با توجه به آغاز پیک ششم پاندومی کرونا در کشور، همزمان با بیست و دوم بهمن علاوه بر راهپیمایی خودرویی و موتوری، راهپیمایی مجازی به آدرس  www.bahman1400.ir برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز