خبرگزاری کار ایران

سرتیپ قربان زاده خبر داد:

متلاشی شدن باند زورگیری در خیابان هاشمیه مشهد

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۷۹۳۲

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: ۴ عضو باند زورگیری در خیابان هاشمیه مشهد موسوم به باند گربه سیاه دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: با انتشار فیلم‌های سرقت باند مخوف "گربه سیاه" در فضای مجازی که شامل زورگیری‌های خیابانی و گوشی‌قاپی در  خیابان هاشمیه مشهد است،  تحقیقات پلیس در این باره آغاز شد.

سرتیپ دوم ابراهیم قربان زاده افزود: با تحقیقات صورت گرفته مشخص شد جوان ۱۸ ساله معروف به "گربه سیاه" ۲۰ روز بعد از آخرین دستگیری به طور موقت از زندان آزاد شده و دوباره به ارتکاب جرم روی آورده است.

وی خاطرنشان کرد: با ردزنی‌های پلیسی، متهم و همدست ۱۹ ساله اش  در بولوار ۲۲ بهمن منطقه خواجه ربیع مشهد شناسایی و دستگیر شدند و با اعترافات آنها ، مالخر همدستشان نیز دستگیر شد.

وی گفت: "گربه سیاه" سرکرده باند در بازجویی‌ها اعتراف کرد بیش از ۲۰۰ گوشی سرقتی را به جوان ۲۵ ساله مالخر فروخته است و مالخر سابقه دار نیز اعتراف کرد که بیش از ۳ هزار دستگاه گوشی سرقتی از باند‌های مختلف شهر خریداری کرده است.

سردار ابراهیم قربان زاده اضافه کرد: مالخر این باند نبض قیمت گوشی‌های سرقتی را نیز در دست داشت و با آن سوی مرز برای فروش گوشی‌های مسروقه در ارتباط بود.

وی با بیان این که اعضای این باند ۱۸، ۱۹ و ۲۵ ساله هستند، به حساب مالی مالخر نیز اشاره کرد و افزود: او با خرید و فروش گوشی‌های سرقتی یک منزل خریده و ۵۰۰ میلیون تومان وجه نقد نیز در حساب بانکی او با دستور قضایی مسدود شده است.

به گفته جانشین رئیس پلیس خراسان رضوی، تحقیقات گسترده در این باره ادامه دارد و تا کنون ۸۷ نفر از مال باختگان در این پرونده شناسایی شده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز