خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی خبرداد:

متهمان پرونده قتل مسلحانه در چنگ قانون/ دستگیری متهمان در تربت حیدریه

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۹۰۰۸

ماموران پلیس در یک عملیات ضربتی متهمان پرونده قتل مسلحانه در مشهد را دستگیر کردند.

به گزارش ایلنا، جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: متهمان پرونده قتل متهمان پرونده قتل مسلحانه درچنگ قانونمسلحانه در کمتر از ۵ ساعت دستگیر شدند.

سردار ابراهیم قربان‌زاده در تشریح این پرونده گفت: در پی گزارش تیراندازی منجر به مرگ ۲ سرنشین خودروی سواری سمند در حوالی مشهد، بلافاصله دستورات لازم برای پیگیری سریع موضوع صادر شد.

این مقام ارشد انتظامی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی در این ماموریت ضربتی وارد عمل شدند و بررسی‌های اولیه آنها نشان می‌داد سرنشینان یک دستگاه خودروی سواری به تعقیب خودروی سواری سمند پرداخته و پس از تیراندازی به سمت این خودرو با سرعت متواری شده اند.

سردار قربان زاده گفت: در پی این تیراندازی ۲ سرنشین خودروی سواری بر اثر اصابت چند گلوله به قتل رسیدند و کارآگاهان به سرنخ‌هایی دست یافتند که منجر به ردزنی متهمان شد.

جانشین فرماندهی انتظامی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: متهمان با یک دستگاه خودروی دیگر قصد فرار و خروج از استان را داشتند که در یک اقدام‌ اطلاعاتی خودروی آنها در نزدیکی شهرستان تربت حیدریه متوقف شد و ۲ متهم اصلی و دیگر متهمان پرونده دستگیر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی در تحقیقات بعدی پرونده نیز ۴ قبضه اسلحه سبک و مهمات مربوطه کشف کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز