خبرگزاری کار ایران

با بررسی در شورای شهر؛

بودجه دو سازمان شهرداری قزوین تصویب شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۴۰۶۵

اعضای شورای اسلامی شهر قزوین در جریان بررسی بودجه پیشنهادی سازمان‌های شهرداری قزوین درسال آینده بودجه سازمان نوسازی و بهسازی و زیباسازی شهرداری قزوین را مورد بحث و بررسی قرار دادند و آن را با پاره‌ای اصلاحات تایید کردند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی شورای شهر قزوین، در چهل ونهمین جلسه شورا، بودجه  پیشنهادی شهرداری قزوین در سال آینده برای سازمان نوسازی و بهسازی برای اجرای پروژه‌های تملک ابنیه تاریخی و آزادسازی محوطه اطراف آن‌ها، مطالعه‌ و طراحی مجموعه سعدالسطنه، تالیف ونشر پژوهش‌های انجام شده، مطالعه و طراحی بافت خانه‌های تاریخی ، طراحی ساماندهی گذر صالحیه، هزینه تعمیر ونگهداری پروژه‌های مرمتی، مرمت و احیا سعدالسلطنه، بدنه سازی خیابان شهدا به صورت مشارکتی و مرمت مکان‌های تاریخی و تبدیل به موزه مورد بررسی قرار گرفت و تصویب شد.

همچنین تملک در  پروژه‌های ساماندهی اطراف امامزاده حسین (ع)، پروژه مرمت و ساماندهی بافت و خانه‌های تاریخی شهر قروین(میدان آزادی و دولتخانه)، دیون پروژه‌های عمرانی، احیا بازآفرینی محلات تاریخی، تامین روشنایی و مبلمان شهری خیابان عبیدزاکانی ازحمام قجر تا خیابان  امام خمینی( ره)، مطالعه و راه اندازی دفاتر تسهیلگری و ترویج فرهنگ نوسازی، مرمت و بهسازی خیابان شهدا  و اجرای برنامه گردشگری مورد موافقت و تصویب قرار گرفت.

همچنین بودجه پیشنهادی شهرداری قزوین برای اجرای طرح‌های سازمان زیباسازی  در سال آینده نیز به تصویب رسید.

پروژه‌های تکمیل جاده سلامت، توسعه تابلوهای راهنمای مسیر، بهبود فضای شهری، نورپردازی فضای شهر، بهبود نماهای شهری و ساماندهی میادین شهر قزوین ازجمله طرح‌های سازمان زیباسازی برای اجراست که با حضور منجم سرپرست این سازمان مورد بررسی قرارگرفت و با پاره‌ای اصلاحات  تصویب شد.

همچنین نگهداری تاسیسات و مبلمان شهری و بهسازی مبلمان شهری از دیگر  طرح‌های  سازمان زیباسازی بود که  مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز