خبرگزاری کار ایران

سرپرست فرمانداری پاوه؛

۲۳ طرح اشتغال زا با تسهیلات ۵۱ میلیارد تومان تایید و به بانک معرفی شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۳۶۰۲

سرپرست فرمانداری پاوه از تایید و معرفی ۲۳ طرح با تسهیلات ۵۱ میلیارد تومان به بانک های این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، جلیل بالایی در کمیته اشتغال و سرمایه گذاری این شهرستان با اشاره به محدودیت زمانی پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی از دستگاه های اجرایی و بانک ها خواست هماهنگی و تسهیل لازم را در پرداخت تسهیلات با متقاضیان داشته باشند. 

وی با اشاره به پرداخت تسهیلات به ۳۴ فقره مشاغل خانگی منفرد و پشتیبان ابراز امیدواری کرد سهم شهرستان تا پایان بهمن ماه جذب و اعطاء شود. 

بالایی ابلاغ آیین نامه و پذیرش بانک ها در طرح های تولیدی و خدماتی برای پرداخت تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ را امیدبخش خواند و از تایید و معرفی ۲۳ طرح با تسهیلات ۵۱ میلیارد تومان خبر داد و افزود: بانک ها و دستگاه های اجرایی مکلفند همراهی و همکاری لازم را با مجریان و سرمایه گذاران داشته باشند. 

وی از جهاد کشاورزی خواست سند چشم انداز و روشنی را در اصلاح باغات با هدف کاهش مصرف آب ، افزایش تولید و کیفیت آن ارائه کند و ظرف دو هفته طرح های قابل اجرا ء که از رودخانه سیروان نیازمند تخصیص آب است را آماده و به امور آب معرفی کند. 

بالایی خاطر نشان کرد: بر اساس مجوز وزارت نیرو ۱۲ میلیون مترمکعب برداشت آب برای واحدهای تولیدی و کشاورزی از سیروان به شهرستان تخصیص یافته که هر چه سریعتر باید طرح ها نهایی و پروژه های اجرایی شود. 

رئیس کمیته اشتغال شهرستان از عملکرد ۱۰۵ درصدی ثبت تعهدات اشتغال در سال ۱۴۰۰ در سامانه رصد خبر و از همه دستگاه های که کارنامه قابل قبول از خود نشان داده اند تقدیر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز