خبرگزاری کار ایران

فرماندار پاوه خبر داد :

بهره برداری از ۵٣ پروژه در ایام دهه فجر شهرستان پاوه

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۹۷۲۴

سرپرست فرمانداری پاوه گفت: در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی در شهرستان پاوه ۵۳ پروژه با اعتبار حدود ۷۰۰ میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه ، جلیل بالایی افزود: این پروژه ها  شامل  ۴ مدرسه شهری و روستایی ، گازرسانی به شهر نوسود و ۳ روستای باینگان، ۱۹ پروژه مخابراتی ، ۱۴ پروژه عمران شهری و روستایی با کل اعتبار و سرمایه گذاری ۶۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان می باشد که همزمان با دهه مبارک فجر افتتاح و به بهره برداری می رسد. 

سرپرست فرمانداری پاوه با اشاره به شروع عملیات اجرایی ساخت مدرسه و گاز رسانی به روستاها از کلنگ زنی ۴ پروژه با اعتبار ۱۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان خبر داد و افزود: امیدوارم اجرا و شروع این پروژه ها در تقویت زیرساختهای عمرانی زمینه ساز افزایش  رضایتمندی مردم باشد. 

وی در ادامه از دیدار اعضاء شورای اداری با امام جمعه محترم حاج ماموستا ملا قادر قادری، عطر افشانی مزارشهداء ، شرکت در نمازجمعه ، تزیین و زیباسازی مناظر شهری ، نمایش های خیابانی ، میز خدمت ، مراسمات جشن روستایی ،  راهپیمایی عظیم مردمی در ۲۲ بهمن متناسب با وضعیت کرونا و تجلیل و دیدار با خانواده های معظم شهیدان و ایثارگران را اهم برنامه های این دهه اعلام کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز