خبرگزاری کار ایران

رئیس اورژانس استان خبر داد؛

تولد نوزاد در آمبولانس مرکز فوریت‌های پزشکی قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۳۰۹۷

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین گفت: با اقدامات به موقع صورت گرفته توسط تکنسین‌های اورژانس در دانسفهان یک نوزاد در آمبولانس متولد شد و مادر و نوزاد در سلامت به مرکز درمانی منتقل شدند.

به گزارش ایلنا، سهیل سلطانی با اعلام این خبر گفت: تماسی که در روز گذشته با مرکز ارتباطات اورژانس قزوین گرفته شد، خبر از آغاز دردهای زایمان مادر باردار 23 ساله در شهر دانسفهان می‌داد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین ادامه داد: پس از این تماس، کارشناسان پایگاه دانسفهان به آدرس مورد نظر اعزام شدند و پس از رسیدن بر بالین مادر 23 ساله وضعیت بررسی شد که افزایش دردهای مادر، خبر از احتمال زایمان قریب‌الوقوع می‌داد.

وی عنوان کرد: کارشناسان اورژانس قزوین بلافاصله با آماده کردن شرایط زایمان و مشاوره با پزشک مرکز، اقدامات لازم برای انجام زایمان را فراهم کردند.

این مسئول ادامه داد: خوش‌بختانه نوزاد سوم خانواده از اتباع کشور افغانستان در داخل آمبولانس متولد شد و با بریدن بند ناف و ساکشن ترشحات دهان و گرم نگه داشتن، فرآیند زایمان کامل شد، این نوزاد، فرزند سوم این مادر بود.

سلطانی گفت: محمد درزی و احسان اسماعیلی تکنسین‌های اورژانس در این آمبولانس بودند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز