خبرگزاری کار ایران

رئیس اورژانس استان:

جوان قزوینی قربانی قاتل خاموش شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۱۳۴۶

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین از فوت جوان قزوینی براثر گازگرفتگی خبر داد و از هم استانی‌ها خواست در فصل سرما برای جلوگیری از حادثه حتما از سلامت وسایل گرمایشی اطمینان حاصل کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سهیل سلطانی با اشاره به حادثه گازگرفتگی در استان گفت: ساعت ۱۹:۲۰ شب گذشته و در پی تماس با مرکز کنترل و هدایت عملیات اورژانس قزوین مبنی بر مسمومیت فردی با گاز co در شهر شریفیه، آمبولانس اورژانس پایگاه شریفیه به محل حادثه اعزام گردید و پس از رسیدن به محل حادثه توسط تکنسین‌های اورژانس، آقای ۳۵ ساله که دچار مسمومیت با گاز co شده بود، مورد معاینه قرار داده شد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین ادامه داد: متأسفانه پس از حضور کارشناسان اورژانس در محل حادثه، با آقای ۳۵ ساله‌ای که علائم حیاتی نداشت روبه‌رو شدند، که در معاینات متوفی جمود نعشی بود و مدت زیادی از زمان فوت گذشته بود.

وی عنوان کرد: متوفی تحویل عوامل انتظامی حاضر در صحنه گردی و علت حادثه توسط عوامل آتش‌نشانی در حال بررسی است.

سلطانی تاکید کرد: گاز مونواکسیدکربن گازی بی‌بو و بی‌رنگ است، در صورت سردرد، سرگیجه و حالت تهوع فوراً درب‌ها را باز کرده، در هوای آزاد قرار گرفته و با شماره ۱۱۵ تماس بگیرید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز