خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده انتظامی استان خبر داد؛

کشف 60 کیلو تریاک توسط پلیس قزوین و خراسان جنوبی

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۲۶۱۱

جانشین فرماندهی انتظامی استان قزوین از کشف 60 کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیس قزوین و خراسان جنوبی خبر داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ داود عبدالمالکی گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین در پی دریافت خبری مبنی بر این که یکی از توزیع کنندگان حرفه‌ای مواد افیونی، مقادیری مواد مخدر از استان‌های شرقی کشور خریداری و قصد دارد با یک دستگاه کامیون آن را به استان‌های مرکزی کشور منتقل کند، تحقیق در این زمینه آغاز و با تأیید صحت خبر، نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضایی قرار گرفت.

جانشین فرماندهی انتظامی استان قزوین خاطرنشان کرد: با هدایت عملیاتی و  هماهنگی پلیس قزوین، ماموران مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی، مسیر حرکت خودروی موصوف را شناسایی و در یک عملیات هدفمند، موفق به متوقف کردن خودروی حامل مواد مخدر در یکی ازمحورهای ارتباطی آن استان و دستگیری دو نفر شدند.

 وی با اشاره به کشف تریاک در بازرسی از خودروی توقیفی افزود: متهمان دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.

عبدالمالکی با مثبت ارزیابی کردن همکاری در عملیات‌های مشترک پلیسی به منظور برخورد قاطع با سوداگران مرگ، از مأموران پر تلاشی که در انجام موفقیت آمیز این عملیات، نقش آفرین بودند قدردانی کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز