خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان قم عنوان کرد؛

ارتقاء امنیت اجتماعی با اجرای عملیات ذوالفقار ۲ در قم

asdasd
کد خبر : ۱۷۱۹۳۲

با افراد شرور، زورگیر و مزاحمان خیابانی برخورد سخت تر و شدیدتر می شود / در این طرح ۱۲۰ نقطه مورد بازرسی قرارگرفت که درنتیجه۸۱ نفر متهم دستگیر وتعداد ۵۵ واحد صنفی متخلف پلمپ شد

ایلنا: فرمانده انتظامی استان قم، هدف اجرای طرح عملیاتی ذوالفقار ۲ را ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه با اخلال گران نظم و امنیت عمومی استان اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، سردار کاظم مجتبایی در توجیه تیم های عملیاتی قرارگاه ذوالفقار اظهارداشت: تمرکز این عملیات بر دستگیری مجرمان پرخطر، سارقان سابقه دار، اراذل و اوباش و فروشندگان مواد مخدر است.

وی شناسایی و دستگیری متهمان را بر اساس گزارشات مردمی و همچنین اطلاعات دریافتی از پلیس های تخصصی عنوان و تصریح کرد: در این طرح ۱۲۰ نقطه مورد بازرسی قرارگرفت که درنتیجه۸۱ نفر متهم دستگیر وتعداد ۵۵ واحد صنفی متخلف پلمپ شد.

این مقام ارشد انتظامی اضافه کرد: ماموران در این طرح ابتدا شناسایی سارقان، قاچاقچیان مواد مخدر، اراذل و اوباش، زورگیران، مزاحمان نوامیس، مجرمان و افرادی را که در سطح جامعه اقدام به سلب آسایش و امنیت جامعه و اخلال در نظم عمومی می کنند را در دستور کار قرار داده، سپس عملیات گسترده ای را برای بازداشت و دستگیری آنان اجرا می کنند.

سردار مجتبایی برخورد سخت تر و شدیدتر پلیس قم با افراد شرور، زورگیر و مزاحمان خیابانی را یکی از مطالبات بحق مردم و اولویت های اصلی فرماندهی انتظامی استان در سال جاری برشمرد و گفت: به تمام کسانی که با اقدامات شرارت آمیز خود نظم و امنیت جامعه را برهم بزنند باید بدانند که مثل همیشه با برخورد سخت تر و شدیدتر پلیس و دستگاه قضایی روبرو خواهند شد.

فرمانده انتظامی استان در خاتمه از حمایت های بی دریغ مسئولان سیاسی و همراهی دستگاه قضایی خصوصاً دادستان قم تقدیر کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز