خبرگزاری کار ایران

با حضور استاندار و نمایندهی ولی فقیه در استان:

تقدیم هدایای رهبری به ورزشکار پارا اُلمپیکی بویراحمدی

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۱۳۹۵

با حضور استاندار و نمایندگی ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، هدایای رهبری انقلاب به ورزششکار پارالمپیکی بویراحمدی تقدیم شد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، سید علی احمدزاده در مراسم تجلیل از قهرمان پارالمپیکی بویراحمدی که با حضور نماینده ولی‌فقیه برگزار شد، اظهار داشت: از طرف مقام معظم رهبری، هدایایی برای تجلیل از نائب قهرمان پارالمپیک استان، آقای علی پیروج ارسال شده که توسط نماینده ولی‌فقیه تقدیم این ورزشکار شد.

مقام عالی دولت در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در یک آیین ویژه استانی هم از این ورزشکار تجلیل می‌‌شود، خاطرنشان کرد: امکانات و شرایط مورد نیاز برای ادامه فعالیت و تمرینات این ورزشکار فراهم شود و حمایت همه‌جانبه صورت گیرد تا شاهد رشد و ارتقاء |آقای علی پیروج در مسابقات آسیایی و جهانی پیش‌رو باشیم.

احمدزاده به وضعیت و امکانات ورزشی در استان کهگیلویه و بویراحمد هم اشاره و تصریح کرد: اقدامات خوبی در احداث امکانات ورزشی صورت گرفته و شرایط نسبت به گذشته تغییرات فراوانی کرده است.

وی گفت: امکانات و سالن‌های ورزشی متناسب با استعدادها در تمام شهرستان‌ها هم پیش‌بینی و در صورتی که کمبودی در این خصوص وجود دارد برطرف شود.

به گزارش ایلنا، علی پیروج یکی از ورزشکاران رشته پارا دو و میدانی و پرتاب نیزه است که با پرتاب ۶۴ متر و ۳۰ سانتی متری خود موفق به کسب مدال نقره ماده پرتاب نیزه در پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو شد.

او برای اولین بار است که در مسابقات پارالمپیک شرکت می کند و در اولین حضور پارالمپیکی خود در ماده پرتاب نیزه کلاس F13 موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی شد

با مدال پیروج، جمع مدال های کاروان ایران در پارالمپیک توکیو به ۱۸ مدال افزایش یافت.

تقدیم هدایای رهبری به ورزشکار پارا اُلمپیکی بویراحمدی

علی پیروج در پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز