خبرگزاری کار ایران

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

دانشگاه علوم پزشکی یاسوج محل سیاسی کاری نیست/ سیاسیون به‌دنبال سیاسی کردن دانشگاه علوم پزشکی یاسوج نباشند

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۴۱۰۶

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: دانشگاه علوم پزشکی جایی تخصصی بوده و محل سیاسی کاری نیست.

به گزارش ایلنا از یاسوج، سید علی احمدزاده در بازدید از بیمارستان شهید جلیل با تاکید براینکه از هرگونه سیاسی کاری و سیاسی بازی در حوزه درمان باید دوری جُست، اظهارداشت: از جریان‌هایی که به دنبال حاشیه هستند می‌خواهم در حوزه بهداشت و درمان ورود نکنند چرا که یک حوزه تخصصی است.

وی افزود: خودم می‌بینیم کسانی که هیچ تخصصی ندارند به حوزه دانشگاه ورود کردند از آنها می‌خواهم کادر پزشکی را درگیر مسائل حاشیه‌ای نکنند و موجب یأس و ناامیدی مردم نشوند.

 سیاسیون به دنبال سیاسی کردن دانشگاه علوم پزشکی یاسوج نباشند

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به جایگاه مهم و حساس دانشگاه علوم پزشکی ، خاطرنشان کرد: تمرکز دانشگاه تنها بر روی بهداشت و درمان و پیشرفت علمی استان است و اگر دانشگاه بخواهد وارد مسائل سیاسی شود هم به خودش آسیب می‌زند و هم استان آسیب می‌بیند.

احمدزاده گفت: از مجموعه دانشگاه و سیاسیون می‌خواهم به دنبال سیاسی کردن دانشگاه نباشند، البته به معنای این نیست که دانشجویان با سیاست آشنا نباشند.

مقام عالی دولت سیزدهم در کهگیلویه و بویراحمد خطاب به سیاسیون تاکیدکرد: اجازه دهید پزشکان در محیطی امن به درمان مردم بپردازند و ما هم در استان و در مرکز کشور پیگیری می‌کنیم تا این حوزه به امکانات و تجهیزات مورد نیاز مجهز شود.

وی افزود: گفت: با اقدامات صورت گرفته به جای اینکه این بیمارستان از بیماران کرونایی پُر شود فقط چند نفر بیمار کرونایی در بیمارستان بستری هستند تا این بیمارستان در مرکز استان به سمت تخصصی شدن و ارائه خدمات تخصصی در سطح عالی پیش برود که خبر بسیار خوبی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز