خبرگزاری کار ایران

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

فرماندار بویراحمد حق جانبداری از هیچ گروه و جریان سیاسی را ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۱۵۵۹

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: فرماندار جدید وابسته به هیچ گروه سیاسی نیست و موظف است به طور یکسان به همه خدمت کند.

به گزارش ایلنا از یاسوج، سید علی احمدزاده در مراسم تودیع و معارفه سرپرست فرمانداری بویراحمد اظهارداشت: بعد از انتخاب رئیس جمهور اولین مطالبه مردم اجرای خواسته‌های آنها است که افرادی انتخاب شوند که همراه دولت باشند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد، تغییر در دولت‌ها را یک امر رایج و طبیعی دانست و خاطرنشان کرد: تغییرات به معنای نداشتن شایستگی خدمت مدیران گذشته نیست.

احمدزاده با اشاره به  وعده‌های دولت سیزدهم  یادآور شد:   فرماندار جدید در سپاه و بسیج خدمت کرده و سابقه کار جهادی را در کارنامه دارد، توانایی انجام کارهای اجرایی و عمرانی را باتوجه به تجربه و سابقه کاری دارد،  از نیروهای ارزشی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و می‌تواند ما را در مسیر توسعه و پیشرفت یاری کند.

مقام عالی دولت در کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه با استفاده از تجربه و سابقه فرماندار جدید که در قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء بوده می‌توانیم پروژه‌های کلیدی، بزرگ و اثرگذاری را در بویراحمد اجرا کنیم، ادامه داد: سد تنگ سرخ، تغییر در رودخانه بشار، اصلاح مُبلمان شهری، احداث پالایشگاه گازی مختار و سد سقاوه از جمله پروژه ‌های بزرگی است که می‌توان با استفاده از توانمندی فرماندار جدید به سرانجام برسانیم.

احمدزاده با بیان اینکه گزینه‌های زیادی برای فرمانداری بویراحمد به من معرفی شد اما همه ویژگی‌های مدنظرم را آقای مهدوی مطلق داشت، خطاب به فرماندار جدید تصریح کرد: شما فرماندار هیچ شخص، جناح، گروه، جریان سیاسی و قوم و طایفه نیستید بلکه نیروی خدمت‌گذار همراه دولت هستید که باید به طور یکسان به همه خدمت کنید.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: فرماندار جدید منت‌دار هیچ فردی نیست و  برای خدمت به یک طایفه انتخاب نشده و البته باید بدانید عمل شما وقتی جهادی، صادقانه و در راه خدا خواهد بود که برای همه باشد.

احمدزاده با تاکید براینکه با نماینده مردم در مجلس تعامل داشته باشید اما این تعامل به معنای وابستگی نباشد، اظهارداشت: فرماندار جدید حق جانبداری از هیچ گروه و جریان سیاسی را ندارد و برای پیشرفت شهرستان از همه گروه‌ها و جریانات سیاسی کمک بگیرد.

به گزارش ایلنا، در پایان این آیین، " شهرام مهدوی مطلق " به عنوان اولین فرماندار بویراحمد در دولت سیزدهم منصوب شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز