خبرگزاری کار ایران

خسروانی: علی دایی نبود از مسابقات محروم شده بودم/ مسئولین در رسانه‌ها اعلام کردند به ما حقوق می‌دهند ولی در عمل چیزی ندیدم

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۸۲۱۹

قهرمان پارالمپیک توکیو گفت: مدیون آقای دایی هستم چراکه اگر ایشان نبودند زیر تیغ جراحی می‌رفتم و مسابقاتم را برای مدتی از دست می‌دادم، دوستدارم همینجا از ایشان تشکر کنم.

امیرخسروانی دارنده مدال طلا دوومیدانی پارالمپیک توکیو در گفت‌وگو با خبرنگار ورز شی ایلنا درباره آسیب دیده‌گی‌اش و پیش از مسابقات اظهار کرد: بعد از مسابقات پارالمپیک توکیو متاسفانه آسیب دیده‌گی از ناحیه پا داشتم که به مرور درد و شرایط آسیب دیده‌گی‌ام بدتر شد. پیشنهاد پزشکان فقط جراحی بود و من با توجه به تمرینات و آهدافی که در ورزش قهرمانی دارم و دیسک کمر نمی‌توانستم خیلی سریع تصمیم به جراحی بگیرم و خوشبختانه بعد از دیدار با آقای علی دایی ایشان به محض اینکه متوجه آسیبم شدند شخصاً برای من از دکتر کیهانی نوبت گرفتند و در کوتاه‌ ترین زمان من را ویزیت کردند و تشخیص دادند فعلاً با ورزش و اقدامات درمانی غیر از جراحی به ورزشم ادامه بدهم.

او  در ادامه صحبت‌هایش افزود: خدا را شکر در حال حاظر وضعیت جسمانی‌ام خیلی بهتر از قبل است و به لطف آقای دایی توانستم بهبودی‌ام را نسبتاً بدست بیاورم. مدیون آقای دایی هستم چراکه اگر ایشان نبودند زیر تیغ جراحی می‌رفتم و مسابقات را از دست می‌دادم، دوست‌دارم همین‌جا از ایشان تشکر کنم. 4 ماه می‌شود که شرایطم بهبود پیدا کرده است.

قهرمان پارادوومیدانی المپیک با اشاره به مشکلات اقتصادی‌اش افزود: جوایز قهرمانی‌ام را دریافت کرده‌ام اما متاسفانه در دریافت حقوقم همچنان مشکل دارم. قرار بر این بود که 15 ماه حقوق 5 میلیون تومانی به من بدهند، که 4 ماه کلا حقوق دریافت کرده‌ام آنهم با مبلغ کمتر از پنج میلیون تومان و این مسئله را در اخبار و رسانه هم اعلام کردند اما نمی‌دانم دلیل این وعده‌ای که عملی نشده است چه بوده است، من پیگیر شدم و گفتند چون  دو الی 3ما قبل از مسابقات پارالمپیک ورودی کسب کرده‌اید به شما تعلق نمی‌گیرد و این موضوع اصلاً منطقی نیست، مگر من مقصر این موضوع هستم که اینگونه پاسخ می‌دهند و به نوعی زیر قولشان می‌زنند؟ صندوق ماهیانه‌ای که قرار بود به پارالمپیکی‌ها حقوق بدهد هم حقوقی نداد که این موضوع را هم پیگیری کردیم و این 900 هزار تومان را هم پرداخت نکردند. جالب است که نهصد هزارتومان هزینه چند روزمان است. در مورد مسئولان استان هم که بهتر است چیزی نگویم! فقط فرماندار گناوه یک زمین به من اهدا کردند که از قبل قولش را داده بودند.

خسروانی در پایان درباره شروع اردوهایش گفت: در حال حاظر در اردو هستیم و با آمادگی 50 الی 60 درصد تمرین می‌کنم و به مرور با تمرینات بهتر می‌شود و با آمادگی بالاتری تمرین خواهم کرد. یک مسابقه برون مرزی برای کلاس بندی در پیش داریم که در اسفند ماه در امارات برگزار می‌شود که امیدوارم به واسطه آن با آمادگی بالا برای مسابقات آسیایی هانگژو آماده شویم و خودم هم به شخصه امیوارم بتوانم باز هم پرچم کشور عزیزمان ر ا بالا ببرم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز