خبرگزاری کار ایران

استاندار مطرح کرد؛

تثبیت 30 هزار اشتغال و 750 فرصت شغلی جدید با بهره برداری از پروژه های دهه فجر در سمنان

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۱۳۵۰

استاندار سمنان گفت: در قالب بهره برداری از پروژه های عمرانی و اقتصادی دهه فجر بیش از ۳۰ هزار اشتغال در استان تثبیت و ۷۵۰ فرصت شغلی جدید نیز فراهم می شود.

به گزارش ایلنا از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی صبح امروز (چهارشنبه 13 بهمن) در آیین افتتاح و بهره برداری پروژه های عمرانی و اقتصادی شهرستان شاهرود گفت: ایام الله دهه فجر فرصتی مطلوب است تا عملکرد انقلاب اسلامی و نظام ‌جمهوری اسلامی را به محضر عموم مردم ایران اسلامی ارائه کنیم.

وی افزود: پس از این ناکامی ها، دشمنان به تحریم های ظالمانه و تهاجم فرهنگی روی آورده و امروز شاهد جنگ اقتصادی علیه نظام جمهوری اسلامی هستیم که با هوشیاری مردم و تلاش شبانه روزی مسئولین از این سختی ها نیز گذر کرده و توطئه های دشمنان را خنثی خواهیم ساخت.

هاشمی اضافه کرد: امروز لازم است تا با کار و روحیه جهادی در راستای رسیدگی به مطالبات و دغدغه های مردم و گره‌گشایی از موانع و مشکلات و بهبود معیشت مردم گام برداریم.

استاندار سمنان تصریح کرد: یکی از اقدامات بسیار شایسته ای که در دولت سیزدهم پیگیری و محقق شد بحث واکسیناسیون و افزایش ضریب نفوذ واکسن بود.

وی بیان کرد: در ۱۸ شهر استان زمین برای اجرای قانون‌ جهش تولید مسکن تامین شده و به عنوان دومین استان در کشور، عملیات اجرایی احداث این واحدهای مسکونی آعاز شده است.

هاشمی اظهار کرد: بر اساس اعلام وزارت صمت، استان سمنان با پرداخت ۱۴.۶ درصد اعتبارات تسهیلات رونق تولید کشور، رتبه اول را در کشور به خود اختصاص داده که این موفقیت حاصل تلاش تمامی دست اندرکاران این حوزه است.

وی اضافه کرد: تاکنون با اقدامات صورت گرفته، ۲۸ واحد صنعتی راکد با بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ نفر اشتغال، به چرخه تولید بازگشته و احیاء شدند که این مهم تا پایان سال نیز ادامه خواهد داشت.

هاشمی ادامه داد: در دهه فجر سال ۱۴۰۰، بالغ بر ۸۵۱ پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتبار ۳ هزار ۲۰۰ میلیارد تومان در استان به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: از این میزان ۳۹۳ پروژه با اعتبار ۶۶۶ میلیارد تومان عمرانی و ۴۵۸ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اقتصادی است.

استاندار سمنان گفت: در قالب بهره برداری از این پروژه ها، بیش از ۳۰ هزار اشتغال در استان تثبیت و ۷۵۰ فرصت شغلی جدید نیز فراهم می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز