خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس خبر داد؛

افتتاح 77 طرح کشاورزی در دهه فجر

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۰۳۳۶

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس از افتتاح ۷۷ طرح در بخش‌های مختلف تحت نظارت و مدیریت این سازمان با اعتباری بالغ بر ۵۱۰۰ میلیارد ریال به مناسبت ایام الله دهه فجر خبر داد.

به گزارش ایلنا، مجتبی دهقان‌پور ضمن تبریک فرا رسیدن چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، گفت: همزمان با این ایام طرح های عمرانی با اعتباری حدود ۱۰۸۰ میلیارد ریال و طرح های اشتغال زا با اعتباری بالغ بر ۴۰۲۰ میلیارد ریال به بهره برداری می‌رسد.

به گفته او؛ با افتتاح طرح‌های عمرانی بیش از ۲۳ هزار خانوار، بهره مند می‌شوند و با گشایش طرح‌های اشتغالزا  برای ۴۰۴ نفر شغل ایجاد می‌شود.

دهقان‌پور اظهار کرد: از طرح‌های اشتغال زا ۲۷ مورد در زیربخش تولیدات گیاهی، ۱۴ طرح تولیدات دامی و ۱۴ مورد در زمینه صنایع تبدیلی و غذایی است.

رئیس جهاد کشاورزی فارس همچنین از ۲۲ طرح عمرانی نیز سخن گفت و افزود: اجرای آبیاری در قالب ۳۱۹ پروژه و در سطح ۲۸۵۶ هکتار و  اجرای عملیات آب و خاک شامل ۱۰ پروژه در قالب ۲۲۵۰ متر جاده بین مزارع، ۴۷۹۰ متر کانال و ۳۷۹۴ متر قنات  از این طرح‌ها است.

دهقان‌پور خاطرنشان کرد: اجرای هفت پروژه در زمینه منابع طبیعی و چهار طرح در حوزه امور عشایر از دیگر طرح‌های عمرانی است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز