خبرگزاری کار ایران

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس:

تخصیص بودجه بین محلات شهر بندرعباس عادلانه نیست

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۰۲۵۰

عضو شورای شهر بندرعباس گفت: هدف ما از جلسات هفتگی در محلات، پایه گذاری و آغاز کار برای حل مشکلات است، تخصیص بودجه بین محلات شهر عادلانه نیست و باید نگاه ویژه تری به محلات و بافت فرسوده شود.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، حسن سالاری اظهار کرد: یکی از وعده‌های ما در زمان انتخابات همین مسئله بود که همواره پای حرف مردم بنشینیم و استارت هر شنبه پای حرف مردم را زدیم تا شنوای حرف مردم در محلات مختلف شهر باشیم.

وی افزود: کار شورا کار نظارتی و پیگیری دغدغه‌ها و مشکلات مردم‌ است ما برای حل و فصل مشکلات مردم وارد شورا شدیم و این مسیر را برای امیدوار کردن مردم به انجام اقداماتی برای کاهش مشکلات دنبال خواهیم کرد. 

عضو شورای  شهر بندرعباس بیان کرد: مشکلات متعددی در محلات این شهر وجود دارد که در سال‌های گذشته و به مرور به وجود آمده است، آنطور که از زبان مردم شنیدیم مهم ترین مشکل محلات قدیمی و بافت فرسوده مانند محله چاهستانی‌ها مشکل بازگشایی معبر است. 

وی تصریح کرد: تا معبر باز نشود مشکل فاضلاب در این منطقه حل شدنی نیست و منطقه را درگیر بسیاری از مشکلات دیگر مانند مشکل آموزشی و بهداشتی می‌کند که شهرداری و دیگر نهادهای شهر باید دست به دست هم بدهند تا این مشکلات را حل کنیم.

سالاری عنوان کرد: هدف ما از جلسات هفتگی در محلات، پایه گذاری و آغاز کار برای حل مشکلات است، تخصیص بودجه بین محلات شهر عادلانه نیست و باید نگاه ویژه تری به محلات و بافت فرسوده شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز