خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

بساط دلالی در اراضی شهرک‌های صنعتی قزوین برچیده شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۰۰۹۶

استاندار قزوین طی مکاتبه با مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان، دستور شروع برخورد با دلالی زمین در شهرک‌های صنعتی استان را صادر و بر لزوم ارائه‌ گزارش به مردم در ایام دهه فجر به عنوان ولی‌نعمتان اصلی انقلاب تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمدمهدی اعلایی، استاندار قزوین، در مکاتبه خود با مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی به ضرورت برخورد با دلالی زمین در نواحی و شهرک‌های صنعتی استان تاکید کرد.

در متن این نامه آمده است:

به دلیل وجود حجم بالای درخواست‌ها جهت در اختیار گرفتن اراضی شهرک‌های صنعتی استان قزوین، خصوصاً زمین‌های شهرک‌های صنعتی با تقاضای متراکم، شایع است که بخشی از این زمین‌ها که با حمایت‌های ترجیحی دولتی در آماده‌سازی و تأمین زیرساخت‌ها از منابع ملی و هزینه کرد از بیت المال و با هدف توسعه تولید و اشتغال به متقاضیان واگذار شده‌اند، متأسفانه به شکل فاصله‌دار از اهداف اولیه خود، با نقض غرضی آشکار برای انتفاع اقتصادی دریافت و به بهانه‌ای حبس شده‌اند و یا در مسیر دلالی و خرید و فروش‌های غیرقانونی قرار گرفته‌اند.

در دهه فجر که شب قدر انقلاب اسلامی و بهترین زمان محاسبه‌گری ما از عمق و سرعت حرکتمان در مسیر آرمان‌های حضرت امام (ره)، شهدای گرانقدر و مردم عزیز است، ضرورت دارد کار ویژه شرکت شهرک‌های صنعتی استان برای مشارکت هدفمند، واقعی و نتیجه‌گرا در جشن‌های مردمی، بررسی کامل مصادیق واگذای‌ها و تملک‌های سوء جریانی احتمالی در شهرک‌های صنعتی استان، خصوصا شهرک‌های پرتقاضا باشد و تا پایان دهه فجر نتیجه جمع‌بندی‌های بعمل آمده در خصوص مصادیقی که باید مورد اعمال قانون و باز پس‌گیری اراضی و باز تخصیص آن‌ها در راستای اهداف پیشرفت و توسعه استان قرار گیرند در قالب گزارشی شفاف به مردم که ولی نعمتان اصلی انقلاب و صاحبان واقعی افتخار دهه فجر هستند، اعلام شود.

اگر این مأموریت را که جنبه حق‌طلبانه، عدالت گسترانه و فسادستیز دارد به درستی و با سرعت و دقت انجام دادید، مطمئن باشید که موجب شادی مردم و یأس دشمنان انقلاب در دهه فجر چهل و سوم شده‌اید.

بدیهی است ظرفیت قانونی دستگاه‌های نظارتی استان هم در این مسیر باید با هم‌افزایی و هماهنگی مورد بهره‌برداری شما قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز