خبرگزاری کار ایران

توسط استاندار ایلام انجام شد؛

عیادت از خانواده عشایر حادثه دیده از انفجار مین

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۸۹۲۷

استاندار ایلام با خانواده عشایر حادثه دیده از انفجار مین در مناطق مرزی دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ایلام، حسن بهرام نیا در یک سفر غیر رسمی امروز جمعه ۸ بهمن ماه به شهرستان ملکشاهی رفت و پس از دیدار با دو خانواده کم بضاعت حادثه دیده و گرفتار مالی،  از خانواده ذوالفقار فرضی عشایر حادثه دیده از انفجار مین در مناطق مرزی سرکشی و دستور رسیدگی فوری به مسائل و مشکلات آنان را صادر کرد.

وی با عنوان این مطلب که به محض باخبر شدن از حادثه دستورات لازم به متولیان امر داده شده است، گفت: امروز هم آمده ایم از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این خانواده قرار بگیریم. 

 بهرام نیا در ادامه خواستار ساماندهی چرای دام عشایر در مناطق امن شد و گفت: از مسئولان پاکسازی مناطق مرزی نیز می خواهیم ضمن پایش دوباره منطقه باعث آرامش خاطر زندگی عشایر مرزنشین استان باشند.

وی در ادامه با ابراز تأسف از این حادثه اظهار داشت: تا پایان درمان فرزندان و رفع مشکلات در کنار این خانواده هستیم.

استاندار ایلام در ادامه دستور داد یک وام قرض الحسنه برای جبران خسارت و ترمیم مشکلات در اختیار این خانواده عشایری قرار گیرد.

استاندار ایلام در پایان یکی از میثاق نامه های دولت سیزدهم حضور در کنار مردم به ویژه افراد ضعیف و کم بضاعت جامعه عنوان کرد و گفت: خیلی از موضوعات خاص شاید از دید ما پنهان باشد اما من از رسانه ها و کنشگران این حوزه می خواهم که این مسائل را برای پیگیری انتقال دهند تا به موقع به وضعیت افراد ضعیف رسیدگی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز