خبرگزاری کار ایران

پلمپ یک واحد صنفی تجهیزات پزشکی در میاندوآب

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۷۰۶۹

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب از پلمپ یک واحد صنفی تجهیزات پزشکی در میاندوآب که اقدام به فروش داروهای غیر مجاز و قرص مواد مخدر کرده بود خبر داد.

به گزارش ایلنا، سهراب حیدری در گفت و گو با خبرنگاران بیان کرد: کارشناسان واحد نظارت بر درمان و واحد نظارت دارویی شبکه بهداشت و درمان شهرستان میاندوآب، ضمن هماهنگی با پلیس نظارت بر اماکن عمومی و کارشناس حقوقی این شبکه، به محل فروشگاه مراجعه و پس از بازدید و مشاهده فروش داروهای غیرمجاز و مخدر، مبادرت به پلمب این فروشگاه کرده و پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع ذیربط ارجاع داده شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب تعداد داروهای مکشوفه و ضبط شده را ۳ هزارو هفتصدو سی و پنج حبه قرص عنوان کرد و گفت: این داروها عمدتا جزو داروهای مخدر و قرص های غیر مجاز بودند که برای سلامتی مضر و در صورت استفاده عوارض جبران ناپذیری برای مصرف کننده به همراه خواهد داشت.

 وی در ادامه با اشاره به این نکته که حفظ سلامت جامعه، مهمترین رسالت این شبکه است، افزود: انتظار داریم شهروندان محترم هرگونه سوء استفاده از بحث دارو و درمان را به واحد نظارت بر درمان و یا واحد دارو و مخدر شبکه بهداشت اطلاع داده و نیازمندی های خود در حوزه دارو را تنها از محل مجاز عرضه و فروش هرگونه دارو و مکمل های دارویی (چه گیاهی و چه شیمیایی)  از داروخانه های دارای مجوز قانونی تهیه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز