خبرگزاری کار ایران

به مناسبت روز زن؛

عضویت بانوان قزوینی در کتابخانه‌ها رایگان شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۶۶۸۵

مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان قزوین گفت: به مناسبت روز زن عضویت یک ساله بانوان در کتابخانه‌های استان رایگان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، فاطمه محمدبیگی با اعلام این خبر گفت: این طرح از سوم تا هفتم بهمن ماه در استان اجرا می‌شود و علاقمندان می‌توانند برای دریافت کد تخفیف به پورتال کتابخانه‌های عمومی به آدرس https://www.samanpl.ir/  مراجعه کرده و گزینه کد تخفیف را انتخاب کنند.

مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان قزوین ادامه داد: پس از دریافت کد تخفیف بانوان می‌توانند به کتابخانه‌هایب استان مراجعه کرده و نسبت به تکمیل ثبت نام و استفاده از منابع موجود در کتابخانه‌ها اقدام کنند.

وی عنوان کرد: بانوان قزوینی از حضور در کتابخانه‌ها و برنامه‌های اجرا شده در فضای مجازی استقبال خوبی داشته و درحال حاضر 65 درصد اعضای کتابخانه‌ها بانوان هستند و با وجود بخش کودک و اسباب بازی در کتابخانه‌ها فضای مناسب برای حضور مادران همراه با فرزندان نیز فراهم شده است.

محمدبیگی گفت: برای ترویج فرهنگ کتابخوانی در این ایام مسابقه کتابخوانی فرزندان بهشتی، نشست‌های مجازی بانوان آسمانی، پادکست ویژه و بسته مطالعاتی در نظر گرفته شده که اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز