خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسون خدمات شورای شهر یزد:

دست های پشت پرده مانع ایجاد شهرک ضایعاتی یزد است/ ایجاد شهرک ضایعات ؛ اولویت‌ نخست شورا

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۶۴۵۹

رئیس کمیسون خدمات شهری و محیط زیست شورای شهر یزد با انتقاد از وضعیت نابسامان ضایعاتی ها در شهر یزد گفت: دست های پشت پرده مانع ایجاد شهرک ضایعاتی یزد است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، محسن ابوترابی با اشاره به پیگیری‌های ویژه برای ایجاد شهرک ضایعاتی به عنوان اولویت‌های نخست این کمیسیون در دوره ششم شورای  شهر یزد اظهار داشت: کمیسیون خدمات و محیط زیست شهری در بحث فعالیت‌های کلان مواردی از قبیل: پیگیری و تخصیص زمین شهرک ضایعات و پسماند خشک یزد و انتقال اصناف فعال در این حوزه در شهر به شهرک مذکور و ساماندهی مراکز را در اولویت پیگیری‌های ویژه خود دارد.

وی با بیان اینکه ایجاد شهرک ضایعاتی در دوره پنجم شورای شهر نیز پیگیری شد عنوان کرد: متاسفانه علی رغم همه تلاش ها و پیگیری ها، دست های پشت پرده مانع مانع ایجاد شهرک ضایعاتی یزد تا به امروز شده اند.

ابوترابی با بیان اینکه فعالیت‌های اولویت دار کمیسیون خدمات و محیط زیست شهری، در دو بحث کلان و خرد در شورای اسلامی شهر یزد دنبال می‌شود ادامه داد: تدوین و پیگیری اجرای طرح جامع صیانت از باغ‌ها و فضای سبز شهری و ساماندهی وضعیت پساب یزد از دیگر موضوعاتی است که در این کمیسیون بصورت ویژه پیگیری خواهد شد.

رئیس کمیسیون خدمات و محیط زیست شهری در ادامه از پیگیری‌های این کمیسیون در زمینه توسعه فضا‌های تفرجگاهی شهری و مجموعه‌های رفاهی در شهر خبر داد و افزود: استفاده از ظرفیت خیران شهرساز و مشمولان اصیل یزدی در این حوزه، از دیگر برنامه‌های کمیسیون خدمات خواهد بود.

وی نظارت بر تدوین نهایی طرح جامع مدیریت پسماند منطقه‌ای شهر یزد و عملیاتی شدن آن و پیگیری اجرای طرح جامع پدافند غیر عامل شهر یزد را از دیگر فعالیت‌های مورد پیگیری در این کمیسیون دانست.

رئیس کمیسیون خدمات و محیط زیست شهری در ادامه با اشاره به پیگیری‌های فعالیت‌های خرد در این کمیسیون گفت: از جمله موارد مطرح در فعالیت‌های خرد می‌توان به اصلاح گونه‌های درخت مورد استفاده در فضای سبز و معابر یزد، ایجاد بوستان ویژه‌ای در محل فرودگاه قدیم یزد، ایجاد بوستان در زمین‌های ۱۲ هکتاری ستاد بحران (انتهای اسکان/پردیسان)، احداث یک تفرجگاه بزرگ حاوی یک یا چند شهربازی مجهز و پیشرفته و احداث یک پردیس تفریحی، آموزشی، ورزشی و تجاری بزرگ ویژه بانوان اشاره کرد.

انتهای پیام/

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز