خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل هلال احمر لرستان خبر داد؛

استقرار 70 تیم در محورهای مواصلاتی و برف گیر استان

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۵۹۲۳

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: 184 نیروی عملیاتی جمعیت در قالب 70تیم در محورهای مواصلاتی و برف گیر استان مستقر و به حادثه دیدگان امداد رسانی می‌کنند.

به گزارش ایلنا، صارم رضایی با بیان اینکه در بارندگی‌های اخیر به بیش از 3 هزار و 603 نفر در محورهای مواصلاتی استان امدادرسانی صورت گرفته است ، اظهار کرد: ظرف هفت روز گذشته 9 شهرستان استان درگیر بارش برف و باران بوده و تمامی پرسنل و امدادگران جمعیت هلال احمر در سطح استان بصورت 24ساعته درگیر خدمات رسانی به هموطنان به اشکال مختلف هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان با اشاره به امداد رسانی به هزار 166 خودروی گرفتار شده در محورهای برفگیر استان ، گفت: جمعیت هلال احمر استان در پی بارش برف و کولاک روزهای اخیر 179 نفر زا در پایگاه‌هایی امداد و نجات بین شهری استان اسکان اضطراری داده‌اند.

رضایی بیان کرد: در محورهای برف گیر تیم‌های امدادی جمعیت هلال احمر در حال خدمات رسانی به خودروها و مسافران احتمالی در راه مانده هستند و خدمت رسانی کماکان ادامه دارد.

مدیرعامل  جمعیت هلال احمر لرستان گفت: تلفن 112ندای امداد مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان به صورت 24ساعته آماده پاسخگویی به حوادث احتمالی برای هموطنان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز