خبرگزاری کار ایران

نماینده تاکستان در مجلس:

مقصر وضعیت فعلی دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین، وزارت علوم و وزارت امور خارجه است

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۵۱۵۵

نماینده مردم تاکستان در مجلس گفت: در وضعیت فعلی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین، وزارت علوم و وزارت امور خارجه و مسئولان استانی مقصر هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، رجب رحمانی روز چهارشنبه در مراسم تکریم و معارفه رئیس دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) افزود: دانشگاه مبدا همه تحولات بوده و کارخانه انسان سازی است از این رو باید به این حوزه توجه بسیار جدی داشته باشیم.

این نماینده مجلس گفت: وضعیت فعلی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) حتی در شان استان قزوین نبوده چه برسد به سطح ملی و منطقه ای بنابراین با حمایت وزارت علوم باید شاهد تغییر این وضعیت باشیم.

رحمانی اضافه کرد: تقویت همه جانبه دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) بسیار ضروری است و از وزیر می خواهیم بودجه این دانشگاه و سایر دانشگاه های استان را افزایش دهد.

او با بیان اینکه دانشگاه امام (ره) دارای پسوند بین المللی است، گفت: در این دانشگاه باید از هر کشور اسلامی ده ها و صدها دانشجو داشته باشیم.

نماینده مردم  تاکستان در مجلس شورای اسلامی همچنین با بیان اینکه شهرستان تاکستان به رغم مصوبه دولت و اختصاص ردیف بودجه ای با وجود ظرفیت های اقتصادی فراوان هنوز صاحب دانشگاه فنی و مهندسی نشده است، افزود: در این زمینه از وزارت علوم تقاضای توجه و رسیدگی داریم.

در پایان این مراسم از خدمات هشت ساله سید ابوالحسن نایینی رییس قبلی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) تقدیر و سید علی قاسم زاده به عنوان رییس جدید این دانشگاه معرفی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز