خبرگزاری کار ایران

با حضور کمپین زائران صلح برای سوریه در اصفهان صورت گرفت:

از تندیس صلح در کلیسای وانک اصفهان رونمایی شد

asdasd
کد خبر : ۱۵۷۵۹۰

کمپین زئران صلح برای سوریه ۱۷ فروردین ماه برای حضور در مراسم ادیان برای صلح وارد اصفهان شده وپس ازبازدید از کلیسای وانک، تندیس صلح را رونمایی کردند.

ایلنا: اعضای استرالیایی این کمپین به همراه جان شیپتون رئیس حزب ویکی لیکس استرالیا، دیواسمیت کشیش اهل استرالیا، مادر مریم اگنس نماینده جریان مصالحه در سوریه و مایرید مگوایر، برنده جایزه صلح نوبل وارد اصفهان شدند و پس از آن راهی کلیسای وانک اصفهان شده و از این کلیسا دیدن کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، در جریان دیدارگروه از کلیسای وانک اصفهان، ابتدا مراسم مذهبی قرائت دعا را انجام داده و پس از آن برای کمک مردمی به سایت امت واحده درخواست کردند.

اعضای این کمپین بعد از شرکت در مراسم ادیان برای صلح از میدان امام خمینی(ره) بازدید می‌کنند.

محسن اسلام زاده، مستندساز کشورمان نیز در جریان این سفر، کمپین زائران صلح برای سوریه را همراهی می‌کند.

کمپین زائران صلح برای سوریه متشکل از جمعی از فعالان صلح‌طلب و ضد جنگ بین‌المللی بوده که هدف آنان امدادرسانی و جمع‌آوری کمک‌های بشردوستانه برای مردم جنگ زده سوریه است.

پس از پایان " همایش ادیان برای صلح " که در محل کلیسا وانک اصفهان برگزار شد، کمپین صلح برای سوریه از تندیس صلح نیز رونمائی کردند.

اعضای کاروان صلح برای سوریه فردا اصفهان را به مقصد قم ترک می کنند و با آیت الله جوادی آملی دیدار می کنند.

این گروه صلح طلب به همراه " مایرید مگوایر " برنده جایزه صلح نوبل، پس از دیدار با مقامات وزارت امور خارجه کشورمان و مجلس شورای اسلامی، چهارشنبه تهران را به مقصد سوریه ترک می کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز