خبرگزاری کار ایران

معاون گردشگری قزوین تاکید کرد؛

ضرورت استفاده از دیدگاه متخصصان برای تدوین طرح جامع گردشگری قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۳۷۶۷

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری قزوین گفت: تدوین طرح جامع گردشگری در استان قزوین ضرورت دارد و باید از ظرفیت متخصصان این حوزه برای کاربری شدن مطالعات کمک گرفت.

به گزارش ایلنا، نادر محمدی در نشست هم‌اندیشی بررسی مسائل و راهکارهای موثر در توسعه گردشگری  گفت: این نشست صمیمی با هدف استفاده از نظرات فعالان عرصه گردشگری برای رونق این حوزه در دوران پساکرونا برگزار شده تا با نگاه کاملا کارشناسی راهکارهای موثر در رشد و ارتقاء صنعت پیشران در توسعه استان ارائه شود تا پس از بررسی چکیده و ماحصل موضوعات مطرح‌شده برای رفع موانع و معضلات این حوزه به دنبال راهکارهای عملی باشیم.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری قزوین با بیان اینکه نظرات این جمع می‌‎تواند در ریل‌گذاری جدید صنعت گردشگری استان به ویژه در دوره پساکرونا موثر واقع شود، افزود: با توجه به لزوم تدوین طرح جامع گردشگری استان که در واقع نقشه راه گردشگری استان به شمار می‌رود، نظرات تخصصی و کارشناسی این جمع می‌تواند به کاربردی شدن مطالعات کمک کند.

محمدی یآورد شد: این نشست‌ها در آینده به صورت مستمر و به شکل تخصصی‌تر در قالب انجمن‌های حرفه‌ای این حوزه برگزار می‌شوند که امیدواریم با برگزاری این سلسله جلسات در نهایت به راهکارهای موثر و نتایج مطلوبی برای رشد و توسعه صنعت گردشگری  استان دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز