خبرگزاری کار ایران

معاون هلال احمر استان:

تلاش‌ها برای جست‌وجوی سومین مفقودی حادثه پتروشیمی بوئین زهرا ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۲۸۵۴

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: درحال حاضر نیروهای هلال احمر برای یافتن سومین مفقودی حادثه پتروشیمی بوئین زهرا در محل مستقر هستند و ادامه جست‌وجو منوط به برداشته شدن آهن آلات با جرثقیل است.

حکت الله هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین با اشاره به وضعیت جست‌وجوی آخرین مفقودی حادثه پتروشیمی بوئین زهرا گفت: محل‌های احتمالی برای جست‌وجوی سومین مفقودی این حادثه با آهن پاره‌ای بسیار زیادی پوشیده شده است و به علت حجم بالای آهن آلات ادامه عملیات به برداشته شدن آن‌ها منوط است.

معاون امداد و نجات هلال احمر استان قزوین ادامه داد: تا زمانی که این آهن آلات با جرثقیل برداشته نشود پیدا کردن نفر آخر امکانپذیر نیست؛ چرا که احتمال می‌دهیم زیر حجم بالای آهن‌ها دفن شده باشد؛ ضمن اینکه شناسایی دو نفر دیگر که دیروز پیدا شدند به علت اینکه کاملا سوخته بودند سخت بود.

وی عنوان کرد: در حال حاضر یک تیم امدادی هلال احمر در محل مستقر هستند و نیروهای آتش نشانی نیز هنوز در منطقه حضور دارند تا عملیات جست‌وجو انجام شود؛ البته درحال حاضر نیز نیروها درحال فعالیت هستند اما با برداشته شدن آهن آلات عملیات جست‌وجو با قوت بیشتری ادامه پیدا خواهد کرد.

یک واحد پتروشیمی بخش خصوصی مسقر در مجتمع چرمسازی بوئین زهرا صبح روز پنجشنبه دچار حادثه شده بود که پس از تلاش 11 ساعته آتش نشانان حریق اطفا شده و از دیروز عملیات جست‌وجو برای سه مفقودی آغاز شده که تاکنون جسد دو نفر از مفقودین پیدا شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز