خبرگزاری کار ایران

وضعیت برگزاری کلاس‌های مدارس چهارمحال و بختیاری در روز ۲۵ دی اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۲۷۵۸

آخرین وضعیت برگزاری کلاس‌های درس و فعالیت آموزشی مدارس چهارمحال و بختیاری در روز شنبه ۲۵ دی‌ماه اعلام شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری، با توجه به بارش نزولات آسمانی و برودت هوا فعالیت مدارس ابتدایی ناحیه ۱ و ۲ شهرستان شهرکرد با یک ساعت تاخیر آغاز می‌شود.

براساس اطلاعیه این اداره، فعالیت تمامی مدارس منطقه مرغملک و سودجان بخش لاران شهرستان شهرکرد در فضای مجازی و به‌ صورت غیرحضوری انجام خواهد شد و سایر مدارس این منطقه فعالیت آموزشی خود را با یک ساعت تاخیر آغاز می‌کنند.

اداره‌کل آموزش و پرورش استان اعلام کرد، در شهرستان کوهرنگ فعالیت آموزشی مدارس در تمامی مقاطع از طریق فضای مجازی و به‌ صورت غیرحضوری انجام خواهد شد.

در این اطلاعیه آمده است: در بخش باباحیدر شهرستان فارسان تمامی مدارس در مقاطع تحصیلی مختلف، فعالیت آموزشی خود را در فضای مجازی و به‌ صورت غیرحضوری و سایر مدارس شهرستان فعالیت آموزشی خود را با یک ساعت تاخیر آغاز خواهند کرد.

براساس اطلاعیه اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان، در شهرستان بن مدارس ابتدایی فعالیت آموزشی خود را در فضای مجازی و به‌ صورت غیرحضوری و مدارس مقطع متوسطه اول و دوم فعالیت آموزشی خود را با یک ساعت تاخیر آغاز می‌کنند.

همچنین تمامی مدارس شهرستان اردل در همه مقاطع فعالیت آموزشی خود را با یک ساعت تاخیر آغاز خواهند کرد.

براساس این اطلاعیه، در منطقه گندمان تمامی مدارس ابتدایی فعالیت آموزشی خود را به‌ صورت غیرحضوری و در فضای مجازی ادامه می‌دهند.

در قسمت دیگری از اطلاعیه اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان آمده است: در منطقه بلداجی تمامی مدارس در همه مقاطع فعالیت آموزشی خود را با یک ساعت تاخیر آغاز می‌کنند.

همچنین در منطقه میانکوه تمامی مدارس ابتدایی فعالیت آموزشی خود را با یک ساعت تاخیر آغاز خواهند کرد.

بنابر اطلاعیه اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری فعالیت آموزشی مدارس در سایر نقاط استان مطابق روال معمول انجام خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز