خبرگزاری کار ایران

فرماندار آوج :

شفافیت و عذرخواهی از لوازم مدیریت است

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۰۹۹۲

فرماندار شهرستان آوج گفت: در برخی مواقع که برطرف کردن مطالبات به حق مردم به دلیل محدودیت اعتبارات در کوتاه‌ترین زمان ممکن امکانپذیر نیست، مسئولیت مدیران شفاف سازی مسائل و عذرخواهی با صدای بلند است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، نصرت‌الله علیرضایی در دیدار با اهالی روستای آقچه قلعه گفت: ارتباط و تعامل مستمر با مردم و دیدارهای چهره به چهره از وظایف و تکالیف مدیران است که ضمن شنیدن انتقادات، انتظارات و مطالبات و درخواست‌های شهروندان می‌تواند نگاه و رفتار مدیران را واقعی‌تر و از سوی دیگر مردم را با واقعیات کشور و مسائل و مشکلات جامعه آشنا کند.

فرماندار شهرستان آوج افزود: برخی مواقع پاسخگویی به مطالبات واقعی و بر حق مردم به دلیل کمبود اعتبارات در کوتاه‌ترین زمان ممکن امکان پذیر نیست و این دیدارها می‌تواند همراهی مردم را به دنبال داشته باشد.

وی تصریح کرد: در طول ۳۰ ماه گذشته اقدامات خوبی در سطح شهرستان در بخش‌ها و حوزه‌های مختلف انجام شد؛ اما حجم مسائل و مشکلات و مطالبات مردم از یک طرف و کمبود اعتبارات از سوی دیگر نمی‌تواند پاسخگوی همه این درخواست‌ها و مطالبات در یک دوره زمانی کوتاه باشد.

در این جلسه تامین آب شرب روستا، احداث کانال انتقال آب کشاورزی و اجرای طرح هادی از مطالبات اهالی روستای آقچه قلعه بود که پس از توضیحات مدیران حاضر در جلسه مقرر شد طرح آب شرب روستا در ایام دهه فجر افتتاح و به بهره‌برداری برسد، کانال انتقال آب کشاورزی با یک میلیارد ریال اعتبار از سوی فرمانداری اجرایی شود و بنیاد مسکن با انجام کار کارشناسی حدود و میزان عقب نشینی اهالی در خیابان اصلی و  ورودی روستا تا مسجد محل را مشخص تا پس از عقب نشینی و همراهی اهالی نسبت به جدول گذاری، زیرسازی و آسفالت این معبر اقدام شود.

فرماندار در بدو ورود از مسجد در حال ساخت این روستا بازدید کرده؛ پیش از این مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال از سوی فرماندار برای این روستا تصویب و جهت پرداخت به اوقاف و امور خیریه استان ابلاغ شده که تا کنون ۲۰۰ میلیون ریال آن به حساب مسجد روستا واریز شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز