خبرگزاری کار ایران

بازدید استاندار گیلان از تالار مرکزی رشت / بهره برداری از این تالار، حق مسلم مردم گیلان به‌ویژه اهالی فرهنگ است

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۰۵۵۲

استاندار بهره برداری از تالار مرکزی رشت را حق مسلم مردم گیلان به‌ویژه اهالی فرهنگ خواند و گفت: امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند نشاط افزایی و ترویج هنر در جامعه هستیم.

به گزارش ایلنا از رشت، اسدالله عباسی پس از بازدید از تالار مرکزی رشت در جمع خبرنگاران؛ تکمیل و بهره‌برداری این تالار را از جمله دغدغه های اصحاب فرهنگ و هنر گیلان عنوان کرد که همواره مطرح می کنند.

وی ادامه داد: با دستورات مقتضی در این رابطه ، خوشبختانه موانع اداری موجود از جمله مشکلات مربوط به عرصه و عیان مرتفع شد و موضوع تامین هزینه‌های جانبی این مرکز نیز در هیات دولت بررسی می شود.
 
استاندار گیلان با تاکید بر لزوم توسعه اماکن فرهنگی گفت: امروز بیش از هر زمان نیازمند افزایش نشاط ، نگرش مثبت و ترویج هنر در جامعه هستیم و بهره برداری از تالار مرکزی رشت حق مسلم مردم گیلان است.
 
عباسی خاطرنشان کرد: همه دستگاه های متولی باید تلاش کنند تا هرچه زودتر شاهد بهره برداری تالار مرکزی رشت و درخشش آن همچون نگینی در استان باشیم و اهالی فرهنگ و هنر و هنردوستان از تمامی رده های سنی در این مرکز حضور بهم رسانند.
 
 تالار مرکزی رشت با ۱۹ هزار متر مربع مساحت و ۱۵ هزار مترمربع زیربنا و ظرفیت یک‌هزار و ۴۰۱ نفر ، یکی از زیر ساخت‌های مهم فرهنگی استان است که با هدف ارائه بستر مناسب برای انجام فعالیت‌های فرهنگی - هنری بنا شده است.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز