خبرگزاری کار ایران

نماینده تالش در مجلس خبر داد؛

خسارت ۱۷ میلیارد تومانی تندباد به سیستم برق تالش

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۹۸۳۷

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس با اشاره به بی توجهی به قطع اشجار در مسیر خطوط جریان برق، گفت: این بی توجهی ۱۷ میلیارد تومان خسارت به سیستم تالش در تندباد اخیر زده است.

به گزارش ایلنا از تالش،حسن محمدیاری با اشاره به مصوبات و نامه نگاری‌ها درباره اختصاص اعتبارات لازم برای تندباد تالش، اظهار کرد: مهمترین کار برای این حادثه انعکاس آن در سطح کشور بود زیرا بسیاری از مردم از ماجرای تالش بی خبر بودند.

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس با بیان اینکه مقرر شد بودجه اختصاصی برای تند باد تالش اختصاص یابد، افزود: استاندار گیلان مبلغ ۴۰ میلیارد تومان را برای خرابی‌های تالش و ماسال و رضوانشهر اختصاص داده است.

محمدیاری با بیان اینکه خسارت ناشی از تندباد به تأسیسات برق تالش ۱۷ میلیارد تومان است، تصریح کرد: برای بازسازی تأسیسات برق در مسیر جنگل گیسوم هشت میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

وی ادامه داد: بر اساس برآوردهای انجام شده ۲۰ میلیارد تومان برای نصب کابل خودنگه دار به طول ۱۰۰ کیلومتر در مسیر تندباد مورد نیاز است.

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال با اشاره به بی توجهی‌ها نسبت به قطع اشجار مزاحم جریان برق، گفت: بسیاری از خرابی‌های سیستم برق تالش به دلیل همین سهل انگاری یعنی سقوط درخت‌ها روی سیم برق بوده است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز