خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس:

پنج پروژه ملی به پیمانکاران بخش خصوصی واگذار می شود

asdasd
کد خبر : ۲۲۹۴۸۳

فومن و شفت به دلیل داشتن شرایط طبیعی منحصر بفرد از قابلیت های فراوانی برای توسعه گردشگری برخوردار هستند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس بند(ق) تبصره ۵۶ قانون بودجه سال جاری مقرر شد پنج پروژه این استان در حوزه راه که کد ملی دارند و جزو پیوست های قانون بودجه هستند به پیمانکاران بخش خصوصی واگذار شود.

به گزارش ایلنا از فومن، ناصر عاشوری امروز در جمع خبرنگاران افزود: فومن و شفت به دلیل داشتن شرایط طبیعی منحصر بفرد از قابلیت های فراوانی برای توسعه گردشگری برخوردار هستند.

وی همچنین اظهارداشت: گردشگری نقش مهمی در پویایی اقتصادی، کاهش نرخ بیکاری، افزایش درآمد به ویژه در مناطق روستایی و غیره دارد.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه به رغم تمامی تلاش ه ااز ظرفیت های گردشگری این دو شهرستان آنطوری که باید و شاید استفاده نشده است.

وی در ادامه به پروژه های عمرانی استان گیلان در بخش های مختلف راه، گاز، آب، برق و غیره اشاره کرد و افزود: بر اساس بند(ق) تبصره ۵۶ قانون بودجه سال جاری مقرر شد پنج پروژه این استان در حوزه راه که کد ملی دارند و جزء پیوست های قانون بودجه هستند به پیمانکاران بخش خصوصی واگذار شود.

عاشوری خاطر نشان کرد: برای احداثاین پروژه ها افزون برهزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است ادامه داد:

وی همچنین با بیان اینکه پروژه های گازرسانی روستایی به بخش خصوصی واگذار می شود، گفت: در مرحله نخست افزون بر ۸۷ روستای فومن و شفت به جهت گازرسانی به پیمانکاران بخش خصوصی واگذار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز