خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای اسلامی شهرستان بابلسر:

مسئولان شوراها را مشاوران خود بدانند

asdasd
کد خبر : ۱۶۵۱۲۳

مسئولان برای آشنایی بیشتر با مشکلات و چالش‌های موجود در شهر و روستا می‌توانند از وجود شوراها استفاده کنند. / مشکلات بیمه شوراها ضروری است.

رئیس شورای اسلامی شهرستان بابلسر گفت: مسئولان، شورا‌ها را مشاوران خود بدانند.

به گزارش ایلنا از بابلسر، رضا رستگار در مراسم تجلیل از برگزیدگان شوراهای شهر و روستاهای بابلسر در سالن اجتماعات شهید باهنر این شهرستان با اشاره به نقش مهم شورا‌ها در توسعه و آبادانی اظهار کرد: جایگاه شورای اسلامی باید تحکیم شود.

وی با بیان اینکه مسئولان، شورا‌ها را به عنوان مشاور خود بدانند از مدیران ارشد این شهرستان خواستار توجیه قوانین به شورا‌ها و مدیران شد.

رستگار اضافه کرد: مسئولان برای آشنایی بیشتر با مشکلات و چالش‌های موجود در شهر و روستا می‌توانند از وجود شورا‌ها استفاده کنند.

رئیس شورای شهرستان بابلسر رفع مشکلات بیمه شورا‌ها را ضروری دانست و تصریح کرد: امیدواریم در دولت تدبیر و امید چاره‌ای برای این معضل که از دغدغه‌های شورا‌ها است، اندیشیده شود.

این مسئول عدم ثبات شغلی و کمبود بودجه را از دیگر مشکلات شورا‌ها برشمرد و ابراز امیدواری کرد؛ با اتحاد و همدلی بین مسئولان و شورا‌ها بتوانیم گامی مؤثر برای توسعه عمران و آبادانی این شهرستان برداریم.

رستگار در پایان از پیگیری نماینده مردم بابلسر در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و معاون فرماندار شهرستان بابلسر برای اقداماتی که برای توسعه راه‌های روستایی، اجرای طرح هادی، آب‌رسانی و برق‌رسانی به نقاط دوردست انجام دادند، تشکر کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز