خبرگزاری کار ایران

کارشناس سازمان هواشناسی اعلام کرد:

افزایش آلاینده های جوی در شهرهای صنعتی/ورود سامانه بارشی جدید از غرب کشور

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۹۸۱۸

کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

به گزارش ایلنا، امین حسین نقشینه گفت: طی ۳ روز آینده برای بیشتر مناطق کشور جوی آرام و پایدار پیش‌بینی می‌شود که در شهر‌های صنعتی و پرجمعیت افزایش آلاینده‌های جوی و آلودگی هوا را به همراه دارد.

وی ضمن اشاره به اینکه طی ۲ روز آینده در سواحل شمالی کشور بارش پراکنده رخ می‌دهد، ادامه داد: بعد از ظهر دوشنبه با نفوذ سامانه بارشی از سمت غرب کشور مواجه هستیم و انتظار بارش‌های پراکنده برف و باران را در شمال ایلام، کردستان، کرمانشاه، آذربایجان‌های شرقی و غربی، ارتفاعات غرب و شمال غرب داریم.

این کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه روز سه‌شنبه علاوه بر این مناطق برای شمال خوزستان، لرستان، دامنه‌های جنوبی البرز، قزوین، زنجان، البرز و تهران بارش پیش‌بینی می‌شود، افزود: طی این روز بیشترین بارش‌ها در شمال کرمانشاه و غرب کردستان رخ می‌دهد.

نقشینه با اشاره به اینکه طی روز‌های دوشنبه و سه‌شنبه برای سواحل شمال و اردبیل وزش باد و افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود و طی روز چهارشنبه انتظار بارش پراکنده را در شمال شرق کشور خواهیم داشت، در خصوص آخرین وضعیت آب‌وهوایی تهران اظهار کرد: تهران طی ۳ روز آینده آسمانی کمی ابری تا نیمه ابری دارد و غبارآلود می‌شود و در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار می‌گیرد و بیشینه دمای پایتخت طی ۳ روز آینده ۱۱ و کمینه دمای آن ۳ درجه بالای پیش‌بینی می‌شود.

وی توضیح داد: گرم‌ترین مرکز استان روز گذشته بندرعباس با بیشینه دمای ۲۱ درجه و سردترین مرکز استان هم امروز صبح شهرکرد با دمای ۳ درجه زیر صفر بوده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز