خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

با نام آذربایجان غربی در مسابقات حضور پیدا خواهم کرد

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۹۴۸۴

شمشیر باز ملی پوش کشور گفت: با پیگیری های دبیر هیات شمشیر بازی آذربایجان غربی از این پس با نام آذربایجان غربی در مسابقات حضور پیدا خواهم کرد.

علی پاکدامن در گفت و گو با ایلنا، بیان کرد: به دلیل اینکه جد پدری من اهل شهرستان خوی است از سال ۲۰۱۴ دوست داشتم در این استان ورزش خود را ادامه داده و با نام آذربایجان غربی در رقابت ها حضور پیدا کنم.

وی افزود: خوشبختانه امسال با پیگیری های دبیر هیات شمشیر بازی آذربایجان غربی از این  پس به عنوان شمشیرباز آذربایجان‌غربی در مسابقات حضور پیدا خواهم کرد.

پاکدامن با بیان اینکه،در ۲ روز حضور خود  در ارومیه موفق به بازدید از سالن شمشیر بازی ارومیه شدم گفت: سالن ارومیه از سه پیست تمرینی بسیار خوب برخوردار است که در تهران این امکانات وجود ندارد.

قهرمان شمشیر بازی کشور افزود: با توجه به اینکه ارومیه یکی از قطب های شمشیر بازی کشور است ،برای رشد بیشتر در استان باید کلاس های مربیگری و داوری برگزار شود.

وی در مورد آمادگی خود برای حضور در مسابقات جام جهانی شمشیر بازی که در گرجستان برگزار می شود  گفت: در حال حاضر با توجه به برگزاری مرتب اردوها از لحاظ آمادگی جسمانی  در شرایط خوبی بسر می برم و امیدوارم در این مسابقات نتایج خوبی گرفته و برای کشور افتخار آفرینی کنم.

پاکدامن در پاسخ به خبرنگار ایلنا، در مورد سرسخترین حریف خود گفت: حریفان کره ای قوی ترین و سرسخت ترین حریفان ما در مسابقات آسیایی و جهانی هستند.

وی ورزشکار آلمانی لینباخ را الگوی خود در شمشیر بازی عنوان کرد و گفت: سبک بازی این ورزشکار را بیشتر از سایر شمشیر بازها می پسندم.

پاکدامن، وضعیت اسلحه سابر در کشور را مطلوب عنوان کرد و گفت: ورزشکاران سابریست  در مسابقات اخیر  توانستند با کسب نتایج قابل قبول به رتبه ششم جهانی صعود کنند.

پاکدامن در خصوص شرایط مشکلات ورزش شمشیربازی  در کشور گفت:با توجه به تحریم ها و عدم تولید تجهیزات شمشیر بازی در کشور با کمبود لوازم روبرو هستیم که لازم است مسئولین امر در این راستا حمایت های لازم را از این رشته ورزشی انجام دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز