خبرگزاری کار ایران

مدیرکل پست استان مطرح کرد؛

ساماندهی سیستم توزیع مرسولات پستی در فارس/نحوه توزیع مرغ ارتباطی به شبکه پستی نداشت

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۹۰۷۹

مدیرکل پست فارس با بیان اینکه با شیوع کرونا و افزایش حجم ترافیک مجموعه پست به شدت قفل شد، گفت: در دوران کرونا حوزه ستادی و اجرایی با کار نزدیک به ۳ شیفت روزهای سخت ترافیکی را مدیریت کردیم.

به گزارش ایلنا، مهدی آزادی در بازدید از واحدهای اجرایی مجموعه پست با بیان اینکه از ابتدای کرونا تا کنون در مجموعه پستی استان حجم  ترافیک چندبرابر شده است، افزود: پیش از کرونا روزانه ۲ کامیون مرسوله وارد استان می‌شد اما با شیوع کرونا این ترافیک تا ۱۷ کامیون هم رسیده است.

به گفته آزادی حجم  بالای کالاهای وارد شده به استان درحالی است که همواره چه قبل از کرونا و چه در زمان کرونا میزان کالاهای صادره ما نصف بوده است.

وی تصریح کرد: به رغم دورکاری دیگر دستگاه‌ها، همکاران پستی در شرایط سخت کرونایی در محل کار حاضر بودند و  در دوره ای ۴۲ همکار پستی کرونا گرفتند.

آزادی با بیان خستگی و استهلاک  نیروها در این شرایط گفت:  با توجه به فشاری که وجود داشت تلاش کردیم که فضای ذهنی و روانی نیروها کنترل شود و  این وضعیت را تا اوایل سال گذشته ادامه داشت  و با همکاری همه از بحران عبور کردیم.

وی با اشاره به تاثیر ظرفیت بخش خصوصی برای عبور از حجم بالای ترافیک عنوان کرد:  به واسطه کمک از ظرفیت بخش خصوصی  شرایط را مدیریت کردیم و تجهیزات و پشتیبانی در این زمینه وارد شد.

مدیرکل پست فارس با اشاره به اینکه در سال گذشته ۵۰ دستگاه وانت پراید مسقف به شبکه توزیع پست استان تزریق شده است، خاطرنشان کرد: مجموعه دستگاه های اختصاص یافته به کل استان ها ۱‌۵۰ دستگاه بود که فارس سهمیه بالایی در سطح شبکه داشت.

وی افزود: به رغم نیاز و مطالبه و شرایطی که در سیستم توزیع کلانشهر شیراز داشتیم  اما در سال های گذشته به روش غیر حرفه ای ۲۰۰ موزع  ما در سطح شهر پراکنده  بودند که منجر به خطاها و گلایه های مردمی می شد اما این فرایند را اصلاح کردیم.

آزادی همچنین در خصوص  مشکلات به وجود آمده در توزیع مرغ و ارتباط آن با شبکه پستی گفت:  این مشکل ارتباطی به شبکه توزیع پستی نداشت و در واقع  به جای توزیع مرغ به سمت قطعه بندی می بردند و پست  به مجموعه وزارت جهادکشاورزی و سازمان صمت اعلام کرده بود که نرم افزارهای خوبی برای توزیع دارد تا این سیستم پایش شود.

مدیرکل پست فارس همچنین از  صدور مجوز کلنگ زنی ناحیه پستی کنار بوستان هاشمی خبرداد و افزود: این اقدام در راستای دسترسی مردم به خدمان پستی بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز