خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده انتظامی استان:

اعضای باند 11 نفره سارقان سیم برق قزوین دستگیر شدند

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۸۰۸۴

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری اعضای باند 11 نفره سرقت سیم برق در شهرستان‌های قزوین و آبیک خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ داود عبدالمالکی با اعلام این خبر گفت: با توجه به وقوع چند فقره سرقت سیم برق در سطح شهرستان قزوین، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین  افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقات میدانی به سرنخ‌هایی از دست داشتن 2 سارق سابقه‌دار خودرو در این خصوص رسیدند.

وی عنوان کرد: پس از شناسایی مخفیگاه سارقان با هماهنگی قضایی آن‌ها دستگیر و در تحقیقات پلیس به 120 فقره سرقت سیم برق با همکاری 9 تن دیگر در شهرستان‌های قزوین  و آبیک اعتراف کردند.

 این مقام انتظامی استان قزوین اضافه کرد: سارقین با خودروهای 206 ، پراید و پیکان وانت و با پلاک‌های مسروقه با استفاده از متهمان زن در پوشش خانواده در نیمه‌های شب اقدام به سرقت سیم برق هوایی می‌کردند.

وی خاطر نشان کرد: هر 9 نفر همدست متهمان در عملیات سریع و غافلگیرانه پلیس در شهرستان‌های قزوین و آبیک دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شدند.

عبدالمالکی با بیان اینکه با تلاش صورت گرفته مالخر این اموال در یک گاراژ ضایعاتی در یکی از خیابان‌های شهر قزوین دستگیرشده است، افزود: با اعتراف وی به  خرید 120فقره سیم مسروقه، همه متهمان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین با اشاره به اینکه در این پرونده ماموران موفق به کشف 3 دستگاه خودروی سرقتی از متهمان شدند، گفت: مبارزه با سارقان و پیشگیری از وقوع سرقت مهمترین وظیفه و اولویت کاری مجموعه انتظامی است و از مردم درخواست می‌کنم، ضمن توجه به هشدارهای انتظامی در صورت برخورد با موارد مشکوک، مراتب را از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز