خبرگزاری کار ایران

دستگیری سارقان اماکن خصوصی با اعتراف 21 فقره سرقت در البرز

asdasd
کد خبر : ۹۴۱۷۸۰

فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری سارق اماکن خصوصی با اعتراف به 21 فقره سرقت در شهرستان البرز خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سردار مهدی حاجیان روز شنبه در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی در شهرستان البرز رسیدگی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری 12 این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از تلاش شبانه روزی و  انجام اقدامات فنی و پلیسی، موفق به شناسایی و دستگیری سارق و یک نفر مالخر شدند.

سردار حاجیان اظهار داشت: در بازرسی از مخفیگاه متهم اموال مسروقه شامل دوچرخه، موتور برق، کولر، سیستم ضبط و پخش خودرو و ... کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: متهم در بازجوئی تکمیلی به 21 فقره سرقت از اماکن خصوصی اعتراف و در این خصوص یک نفرمالخر اموال سرقتی دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان قزوین در پایان با اشاره به اینکه  متهمان دستگیر شده به همراه اموال مکشوفه برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند، افزود :تعامل دو سویه مردم و پلیس، زمینه‌ساز برقراری نظم امنیت پایدار در جامعه می شود. مردم نقش اثرگذاری در تولید امنیت دارند و در این خصوص با گزارش هرگونه موارد مشکوک به پلیس از طریق شماره تلفن 110، می توانند در ارتقای امنیت اجتماعی سهیم باشند. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز