خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان:

وجود ۱۰۰هزار واحد مسکونی نا ایمن در گلستان

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۵۰۴۹

مدیرکل بنیاد مسکن استان گلستان گفت: ۱۰۰هزار واحد مسکونی نا ایمن درگلستان وجود دارد و طی ۴سال اخیر ۳۰ هزار واحد مسکونی روستایی نوسازی وبهسازی شده است.

به گزارش ایلنای گلستان، سید محمد حسینی در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: سالانه نزدیک به ۲۰۰ هزار واحد مسکونی در روستاهای کشور ساخته می شود که سهم گلستان ۶ هزار واحد است که می‌توان این سهمیه استان را به ۱۰ هزار واحد مسکونی سالانه افزایش دهیم.

وی ادامه داد: در دولت جدید نگاه ویژه ای به محرومیت زادیی در روستا ها شده که دولت نهاد مختلفی از جمله بنیادمستعضفان، کمیته امداد، ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در این زمینه بسیج کرده تا مردم در روستا  بمانند.

حسینی افزود:  ۹۳۳ روستای بالای ۲۰ خانوارجمعیت دراستان داریم  وطی ۱۸ سال گذشته ۸۵ هزار واحد مسکونی روستایی نوسازی وبهسازی شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان گلستان افزود:  بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آمادگی دارد طی دو برنامه ۵ ساله  ۱۰۰ هزار واحد مسکونی غیرمقاوم  را ایمن سازی کنیم و طی ۴ سال اخیر ۳۰ هزار واحد مسکونی نوسازی وبهسازی شد.

وی خاطرنشان کرد:۴۷ درصد جمعیت گلستان در روستا ها زندگی می کنند وبرای ساخت واحد مسکونی در روستا تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی با کارمزد ۴درصد وبا  دوره بازپرداخت ۲۰ ساله پرداخت می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز