خبرگزاری کار ایران

سرپرست معاونت شهرسازی و معماری شهرداری قزوین:

قزوین می‌تواند محور شهرهای دوستدار کودک ایران باشد

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۳۸۰۰

سرپرست معاونت شهرسازی و معماری شهرداری قزوین از آمادگی این شهر برای پایلوت شدن شهر دوستدار کودک خبر داد و گفت: انتخاب شهر قزوین به‌عنوان پایلوت شهر دوستدار کودک با توجه به ظرفیت‌های این شهر، منجر به تقویت تعاملات اجتماعی می‌شود و این شهر می‌تواند محور شهرهای دوستدار کودک ایران باشد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی معاونت شهرسازی و معماری شهرداری قزوین؛ کیومرث فدائی‌فر در جلسه آنلاین با سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: مدیریت شهری تلاش دارد تا شهر قزوین به پایلوت شهر دوستدار کودک تبدیل شود و در این راستا برنامه راهبردی-عملیاتی 5 ساله شهر دوستدار کودک را به سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور ارائه داده است.

سرپرست معاونت شهرسازی و معماری شهرداری قزوین ادامه داد: با اقدامات اجرایی درصدد تحقق چشم انداز شهر دوستدار کودک قزوین به‌عنوان شهری شاد، سالم و سرزنده، زیست‌پذیر، ایمن و امن، عادلانه و بدون تبعیض و خانواده محور با کودکان هستیم.

وی با اشاره به روند شکل‌گیری دبیرخانه شهر دوستدار کودک از سال 98 و تشکیل کارگروه‌های تخصصی در این راستا بیان کرد: خوشبختانه از زمان شکل‌گیری دبیرخانه شهر دوستدار کودک قزوین همراهی و تعامل خوبی از سوی مدیریت شهری استانداری، اداره کل آموزش و پرورش، مدیرکل اجتماعی استانداری، شورای شهر صورت گرفته و با این همراهی و تعامل اقدامات خوبی انجام شده است.

رئیس شورای اجرایی شهر دوستدار کودک با تاکید بر اینکه شهر قزوین ظرفیت پایلوت شدن را دارد، گفت: در این راستا مجموعه اقدامات شهرداری به سازمان شهرداری‌ها و دهیاری های وزارت کشور ارسال شده است تا بعد از بررسی تصمیمات لازم اتخاذ شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز