خبرگزاری کار ایران

با حضور نماینده بوئین زهرا صورت گرفت؛

آغاز ساخت سه مدرسه در روستاهای بوئین زهرا

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۳۶۹۰

عملیات ساخت سه مدرسه در روستاهای بوئین زهرا روز جمعه با حضور روح الله عباسپور نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی، عسگرعلی جوانبخت مدیرکل نوسازی مدارس استان و جمعی از مدیران آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، در این مراسم، کلنگ احداث دبستان سه کلاسه روستاهای فیض آباد و حسن آباد بوئین زهرا هر کدام با ۱۸۴ متر زیربنا با مشارکت یک خیر آغاز شد.

زمین مدرسه فیض آباد را یک بانوی خیر با هزار و ۵۰۰ متر مربع مساحت اهدا کرده است.

همچنین در ادامه کلنگ احداث دبستان سه کلاسه روستای حاجی عرب بوئین زهرا با مشارکت یک خیر با ۱۸۴ متر زیربنا به زمین زده شد.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان قزوین در این مراسم از احداث ۷۰ کلاس درس در مناطق محروم و دور افتاده این استان خبر داد.

جوانبخت افزود: آذرماه امسال توافقنامه ساخت ۱۸ مدرسه با اعتبار ۴۲ میلیارد تومان در سطح استان با مشارکت خیران منعقد شد.

وی با بیان اینکه ۳۰ درصد ساخت این مدارس بر عهده خیران است، اظهار داشت: مابقی هزینه ها به صورت ملی و استانی تامین می شود و طی دو سال آینده این پروژه ها آماده بهره برداری خواهد بود.

جوانبخت تاکید کرد: از این تعداد ۱۲ مدرسه با ۲۵ کلاس درس با مشارکت یک خیر در ۱۲ روستای محروم و دورافتاده استان قزوین احداث خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز