خبرگزاری کار ایران

رونمایی از پیراهن تیم ژوبین قزوین در لیگ والیبال کشور

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۳۵۶۲

پیراهن تیم ژوبین قزوین در لیگ دسته اول والیبال بانوان کشور در مراسمی با حضور جمعی از مسئولان و ورزشکاران در سالن شهید بابایی رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، معاون امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین در این مراسم گفت: امسال قرار است تیم های ورزشی استان در لیگ های برتر کشور با حمایت یک اسپانسر و مشارکت شورا و شهرداری حضور یابند که آن را به فال نیک می گیریم.

افسانه حسن نایبی گفت: در ساختار والیبال استان افراد توانمند و با تجربه مانند اکرم قهرمانی مربی سابق تیم ملی حضور دارند که به لحاظ فنی، اخلاقی و عشق به کار زبانزد هستند و می توانند الگویی برای ورزشکاران جوان باشند.

وی اضافه کرد: باعث افتخار است که یک بانوی سرمایه گذار بخش  خصوصی به نام ژوبین در ورزش استان ورود کرده و حمایت از دختران جوان والیبال استان را رسالت خود قرار داده است.

این مسئول ورزشی گفت: هرچقدر والیبالیست های تیم ژوبین در لیگ دسته اول باشگاه های کشور خوب کار کنند زمینه حضور حامیان مالی بیشتری فراهم می شود و امیدواریم در کنار ورزش های قهرمانی، نمایندگان خوبی در لیگ های کشوری داشته باشیم.

وی گفت: در ورزش تنها بُعد قهرمانی مطرح نیست بلکه دوست داریم نمایندگان استان قزوین در لیگ دسته اول کشور مسایل اخلاقی، رفتاری و مذهبی را نیز رعایت کنند چون استان قزوین از دیرباز به عنوان باب الجنه و یک استان مذهبی شناخته می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز