خبرگزاری کار ایران

آغاز عملیات برف روبی در گردنه های استان قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۳۵۵۷

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده استان قزوین از آغاز عملیات برف روبی و نمک پاشی در گردنه های این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، جواد حق لطفی با اعلام این خبر گفت: با توجه به ورود سامانه بارشی به استان در حال حاضر بارش برف در گردنه های قسطین لار در بخش رودبار الموت، آوج و کوهین آغاز شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده استان قزوین تصریح کرد: با توجه به شدت بارش ها، هم اکنون ۶ تیم عملیاتی با کمک ۲۷ دستگاه ماشین آلات سنگین و ۴۱ راهدار در حال برف روبی و نمک پاشی در محورهای یاد شده هستند.

به گفته حق لطفی، با توجه به پیش بینی های سازمان هواشناسی، این سامانه تا فردا در سطح استان باقی خواهد ماند و شدت بارش ها نیز از اوایل بامداد فردا نیز بیشتر خواهد شد.

این مسئول یادآور شد: رانندگان و شهروندانی که قصد عبور از جاده های استان، به خصوص گردنه ها دارند درخواست داریم تا ضمن پرهیز از سفرهای غیر ضروری پرهیز کرده و در صورت سفر زنجیر چرخ همراه داشته و از ایمنی خودرو خود نیز اطمینان داشته باشند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین اضافه کرد: رانندگان همچنین در وضعیت جوی بارشی رعایت فاصله طولی با خودرو مقابل را داشته و با سرعت مطمئن حرکت کنند و در طول مسیر نیز به توصیه نیروهای راهدار و پلیس مستقر در جاده عمل کنند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز