خبرگزاری کار ایران

فرماندار ویژه کاشان خبر داد؛

90 درصد دانش آموزان کاشانی واکسینه شده اند

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۱۷۱۱

فرماندار کاشان از واکسیناسیون 90 درصدی دانش آموزان این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا از کاشان، علی اکبر مرتضایی در هشتمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان اظهار داشت: 5600 نیروی فرهنگی رسمی و غیر رسمی در کاشان داریم که 95 درصد از فرهنگیان و از 27 هزار دانش آموز تاکنون درحدود 25 هزار دانش آموز واکسینه شدند.

فرماندار ویژه و رئیس شورای آموزش  و پرورش شهرستان با اشاره به اینکه 90 درصد دانش آموزان بالای 12 سال نیز واکسینه شده اند بیان داشت: مدیران مدارس مسئول بررسی وضعیت واکسیناسیون دانش آموزان و معلمان هستند و به منظور سلامتی فرزندان عزیزمان باید از واکسن دانش آموزان و تست PCR  مطمئن شویم و چنانچه تست PCR  مثبت بود فرد باید در محل ایزوله امتحان بدهد.

وی اضافه کرد: در محل برگزاری امتحان علاوه بر بررسی وضعیت واکسیناسیون دانش آموزان و معلمان، وضعیت تهویه مناسب در محل برگزاری آزمون ها و همچنین ضدعفونی مرتب مکان و رعایت پروتکل های بهداشتی مورد تاکید است.

مرتضایی در خصوص مدارس بلااستفاده در روستاها گفت: طبق مصوبات قبلی شورای آموزش و پرورش املاک و مدارس بلااستفاده در روستاهای شهرستان که استفاده مفیدی از آنها نمی شود، باید برای اجرای برنامه های فرهنگی، آموزشی و بهداشتی در اختیار دهیاری ها یا حتی متقاضیان برای این زمینه قرار گیرد تا فواید آن به مردم روستا برسد.

فرماندار ویژه کاشان با اشاره به جذب نیروهای خرید خدمات در آموزش و پرورش کاشان، افزود: آموزش و پرورش ضمن اینکه باید شایستگی فردی، تحصیلات مرتبط و توانمندی افراد را در اولویت جذب به عنوان معلم در هر مقطعی قرار داده و ضرورت دارد لیست کلیه نیروها و نحوه جذب آنها مشخص و در اختیار فرمانداری برای بررسی قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز