خبرگزاری کار ایران

شهردار مشهد مطرح کرد؛

اختصاص ۳۰ درصد منابع عمرانی بودجه سال آینده به حاشیه شهر مشهد

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۱۶۴۴

شهردار مشهد گفت: امسال ۳۰ درصد تمامی منابع عمرانی بودجه ۱۴۰۱ را به نقاط کم برخوردار و حاشیه شهر اختصاص داده و مبالغ آن به سرعت تزریق می‌شود.

به گزارش ایلنا از مشهد، سید عبدالله ارجائی شهردار مشهد در برنامه زنده تلویزیونی اشاره گفت: بخش نامه بودجه ۱۴۰۱ چند روز قبل ابلاغ شد، تفاوت این بودجه با بودجه سال‌های گذشته بسیار است. امسال ۳۰ درصد تمامی منابع عمرانی بودجه ۱۴۰۱ را به نقاط کم برخوردار و حاشیه شهر اختصاص داده ایم و مقرر شده است به محض اینکه هر پروژه عمرانی در حاشیه شهر کلنگ بخورد، مبالغ به آن تزریق شود.

وی گفت: همچنین به مناسب سازی فضا‌ها برای اقشار با نیاز‌های خاص توجهی ویژه داریم و هیچ پروژه‌ای بدون داشتن مطالعات برای توانیابان و اولویت سنجی برای این افراد آغاز نخواهد شد و نگاه عالمانه در اداره شهر در این موارد مشخص خواهد شد.

شهردار مشهد گفت: بعضی از پروژه‌ها به منابع درآمدی متصل هستند که یا پایدار نیست یا غیر شفاف است و یا حصول آن در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. گاهی ما به جای کار‌های زیربنایی و حیاتی به سمت کار‌های روبنایی حرکت می‌کنیم که جلب توجه کند، ان شاء الله در این دوره اینگونه نخواهد بود و سعی می‌کنیم از منابع درآمدی پایدار برای پروژه‌ها استفاده کنیم.

ارجائی گفت: به دنبال این نیستیم که به هر قیمتی پروژه‌ها را کلنگ زده و ۱۰ درصد بودجه را به پیمانکار بدهیم و سپس پروژه را رها کنیم یا خدایی نکرده پروژه را بدون مطالعه و پیمانکار شروع کنیم.

وی گفت: منابع درآمدی بودجه امسال از ۱۸ هزار میلیارد کمتر است، هزینه درآمدی بودجه بالغ بر ۲۰ هزار میلیارد تومان، اما منابع درآمدی کمتر از ۱۸ هزار میلیارد تومان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز