خبرگزاری کار ایران

سرهنگ نادربیگی خبر داد؛

سارقانِ مامورنما با اعتراف ۱۰ فقره سرقت، دستگیر شدند

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۰۶۵۶

رئیس پلیس آگاهی البرز از دستگیری اعضای باند زورگیری تحت عنوان ماموران قلابی خبر داد و گفت که این افراد تا کنون به ۱۰ فقره سرقت اعتراف کرده اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از البرز، سرهنگ محمد نادربیگی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به پرونده سرقت به عنف و زورگیری اظهار داشت: با اعلام شکایت مالباختگان از ماموران قلابی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کاراگاهان پلیس مبارزه با سرقت قرار گرفت.

وی افزود: با پیگیری پلیس آگاهی البرز، مشخص شد اعضای یک باند چهار نفره با پوشش انتظامی و با خودروهای شخصی از طعمه های خود اخاذی می کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز با عنوان اینکه تاکنون ۸ مالباخته در این زمینه شناسایی شد گفت: سارقان علاوه بر گوشی، لوازم قیمتی و وجه نقد، با دسترسی به رمز بانکی، کارت های بانکی مالباختگان را نیز خالی کرده که تاکنون به ۱۰ فقره سرقت اعتراف کرده اند.

سرهنگ نادربیگی ادامه داد: چنانچه افرادی به این شیوه مورد سرقت و زورگیری قرار گرفتند به پلیس آگاهی استان البرز مراجعه کنند.

وی از شهروندان خواست درصورت مواجهه با افرادی تحت عنوان مامور نیروی انتظامی قبل از در اختیار گذاشتن مدارک خود مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع داده و از صحت احراز هویت افراد مطمئن شوند.

سرهنگ نادربیگی در ادامه از دستگیری هفت سارق و مالخر خودرو دراین استان خبر داد و گفت: ۳ عضو این باند سرقت که سارق حرفه ای و ۴ نفر مالخر بودند با خودروهایی سرقتی ضمن تغییر پلاک و سریال آنها نسبت به فروش خودرو های شخصی اقدام می کردند.

وی با عنوان اینکه تاکنون ۱۲ خودرو سرقتی از این افراد کشف شده از مردم خواست قبل از خرید خودرو حتما سند و مدارک خودرو را چک و نسبت به به خرید، اقدام کنند.

 رییس پلیس آگاهی البرز همچنین از دستگیری اعضای باند ۲ نفره کیف قاپی در شهرستان کرج خبرداد و اضافه کرد: ۲ برادر در مناطق مختلف کرج اقدام به کیف قاپی می کردند که تاکنون به ۴۰ فقره سرقت از ۲۰ مالباخته اعتراف کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز