خبرگزاری کار ایران

رئیس آموزش و پژوهش محیط زیست استان خبر داد:

برتری طرح پژوهشی محیط زیست قزوین در سطح کشور

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۰۰۹۶

رئیس اداره آموزش و پژوهش اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین گفت: در جشنواره برگزیدگان برتر پژوهش، طرح محیط زیست استان قزوین به‌عنوان طرح برتر کشوری انتخاب و مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، زین العابدین رستمی گفت: به مناسبت هفته پژوهش با شعار " پژوهش و فناوری، پشتیبان تولید" جشنواره تقدیر از برگزیدگان برتر سال 1400 با حضور معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست در محل سالن همایش‌های بین‌المللی سازمان برگزار شد.

رئیس اداره آموزش و پژوهش اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین تصریح کرد: در این جشنواره، توسعه و ترویج فرهنگ پژوهش و فناوری، کمک به جهت‌دهی پژوهشی در راستای مأموریت سازمانی، تقویت ارتباط بین بخشی، شناسایی و ایجاد انگیزه با رویکرد فعالیت‌های پژوهش محور، در دو سال اخیر هم‌زمان با برنامه هفته پژوهش در سطح کشور مورد توجه قرار گرفته بود.

وی ادامه داد: اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین در این جشنواره با کسب عنوان،  طرح برتر با موضوع وضعیت پایداری شاخص‌های محیط زیست استان قزوین و راهکارهای بهبود وضعیت به‌عنوان اداره کل برتر معرفی و مدیر کل حفاظت محیط زیست استان قزوین،  موفق به اخذ لوح تقدیر از معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز