خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر قزوین خبر داد؛

افتتاح فاز دوم محور نسیم شمال در پایان هفته جاری

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۹۴۷۴

رئیس شورای شهر قزوین از افتتاح و بهره‌برداری از فاز دوم محور نسیم شمال در پایان هفته جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی شورای شهر قزوین، فرج الله فصیحی رامندی در جلسه علنی شورا که با دستور کار بررسی لوایح شهرداری قزوین برگزار شد طی سخنانی با اعلام این خبر اظهار کرد: با دستور قاطع شهردار و تلاش‌های شبانه روزی معاونت عمرانی و پیگیری‌های شورای اسلامی شهر قزوین فاز دوم نسیم شمال در 26 آذر ماه افتتاح خواهد شد.

رئیس شورای شهر قزوین در بخش دیگری از سخنانش با ابراز تاسف از حادثه تصادف در بلوار جمهوری اسلامی و فوت دو نفر از رانندگان وانت بار گفت: لازم است اطراف میدان میوه و تره بار ساماندهی شود؛ چرا که شاهد پراکندگی، نابسامانی و بی نظمی ترافیکی در این محدوده هستیم.

وی تاکید کرد: به منظور برقراری نظم ترافیکی و بهبود عبور و مرور خودروها به میدان میوه و تره بار قزوین باید اصلاح هندسی در ورودی این میدان اجرا شود.

به گفته فصیحی رامندی، باید طرح مربوطه در سازمان ترافیک تهیه و اجرایی شود و در این راستا با ایجاد یک خط ورود و خروج در ورودی میدان میوه نسبت به ساماندهی این محدوده اقدام کرد تا شاهد ازدحام و بی نظمی ترافیکی نباشیم.

رئیس پارلمان محلی در ادامه سخنانش به غیرقانونی بودن انتخاب اعضای هیأت منصفه مطبوعات اشاره کرد و گفت: باید انتخاب اعضای هیأت منصفه مطبوعات به شکل قانونی صورت پذیرد، چرا که باید اعضای حقوقی، متشکل از رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، رئیس شورای اسلامی شهر، امام جمعه و یا نماینده او، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیرکل دادگستری استان از داوطلبان ثبت نام شده و پس از استعلام از مراجع قانونی، 14نفر را به عنوان هیأت منصفه مطبوعات انتخاب کنند.

وی با بیان اینکه انتخاب و معرفی 40 نفر به عنوان هیأت منصفه مطبوعات استان روند قانونی را طی نکرده است، تصریح کرد: از مدیران کل دادگستری و فرهنگ و ارشاد اسلامی استان درخواست داریم تا جلسه‌ای ویژه تشکیل دهند و نسبت به برگزاری مجدد انتخابات هیأت منصفه مطبوعات و ایجاد روند ساز و کار قانونی آن اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز